در تریلرهای جدید بازی هاگوارتز Legacy، شخصیت سازی و مبارزه را به نمایش بگذارید


در تریلرهای جدید بازی Hogwarts Legacy، استودیوی Avalanche سفارشی سازی شخصیت ها، نبردها، ماموریت ها و جزئیات دیگر را به نمایش گذاشت.

نرم افزار Avalanche و Warner Bros. Entertainment اخیراً تریلرهای جدیدی از Hogwarts Legacy منتشر کرده است که شخصی‌سازی شخصیت‌ها، مبارزات، رابط کاربری، مأموریت‌ها و موارد دیگر را به نمایش می‌گذارد. این تریلرهای منتشر شده در واقع عمیق‌ترین نگاه به بازی میراث هاگوارتز تا به امروز هستند، جایی که بازیکنان در نقش یک دانشجوی سال پنجم در حال کاوش در قلعه هاگوارتز هستند.

در تریلر منتشر شده، می توانیم فضای شلوغ داخل هاگوارتز، از خوابگاه هافلپاف گرفته تا قسمت های دیگر را مشاهده کنیم. در این ویدیو می توانید جزئیات جدیدی در مورد ماموریت های مختلف، کلکسیون ها و دیگر عناصر گیم پلی که احتمالا برای طرفداران دنیای باز و RPG آشنا هستند را مشاهده کنید. ماموریت های اصلی هاگوارتز Legacy از طریق راهنمای جادوگر در دسترس خواهند بود.

از این منو، بازیکنان می توانند انواع ماموریت های دسته بندی شده بر اساس مبارزه، جمع آوری آیتم های مختلف، نیازمندی ها و موارد دیگر را انتخاب کنند. در همین حال، کلاس‌های درس، فعالیت‌های جانبی اختیاری خواهند بود و به بازیکنان فرصتی می‌دهند تا جادوهای بیشتری بیاموزند، مهارت‌های خود را بهبود بخشند و از تجربیات معلمان مختلف استفاده کنند.

در ادامه، استودیو Avalanche نگاهی دقیق به بخش شخصی‌سازی و خلق شخصیت‌ها در یک تریلر داشت. در این بخش علاوه بر انتخاب جنسیت و ظاهر کلی بازیکن، بازیکنان می توانند مواردی مانند مدل مو و رنگ مو و یا حتی جزییات ریز مانند کک و مک روی صورت شخصیت خود را انتخاب کنند. اگرچه شخصیت اصلی Hogwarts Legacy را می‌توان بیشتر با لباس‌های عصر ویکتوریایی دید، سازندگان تأیید کرده‌اند که بازیکنان می‌توانند با مراجعه به آرایشگاه در هاگزمید ظاهر خود را تغییر دهند.

بخوانید  Alone In The Dark اولین تخفیف بزرگ خود را برای PS5 و سری Xbox دریافت می کند

دانلود از آپارات

علاوه بر این، استودیو Avalanche اعلام کرد که تیم سازنده قادر به اضافه کردن تمام عناصر محبوب سری هری پاتر مانند Quidditch، Gabstones یا Wizard’s Chess به بازی نیست. این سازنده توضیح داد که حتی s t امکان اضافه کردن این عناصر وجود ندارد. در بازی سازندگان تمام تلاش خود را کردند تا برخی از این عناصر محبوب را به نحوی در طول روایت بازی وارد کنند و در نهایت نمایش بازی میراث هاگوارتز با بخش مبارزه به پایان رسید. به نظر می رسد بازیکنان می توانند با جادوگران دیگر در برج ساعت هاگوارتز مبارزه کنند. علاوه بر این، استودیوی Avalanche اعلام کرده است که بازیکنان می توانند در تمام مناطق هاگوارتز و اطراف آن کاوش کنند و در عین حال مناظر زیبای اسکاتلند را به نمایش بگذارند.

دانلود از آپارات

بازی The Hogwarts Legacy قرار است در تاریخ 21 بهمن 1401 (10 فوریه 2023) برای پلتفرم های رایانه های شخصی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی میراث هاگوارتز چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.