معرفی انیمیشن کوتاه گروگو از دنیای جنگ ستارگان توسط استودیو گیبلی

پوستر انیمیشن Zen - Grogu and Dust Bunnies

اطلاعات زیادی در مورد انیمیشن Zen – Grogu و Dust Bunnies در دسترس نیست، اما Studio Ghibli تایید کرده است که این انیمیشن کاملاً با دست طراحی و ساخته شده است. کاتسویا کوندو کارگردانی انیمیشن کوتاه گروگو را بر عهده دارد و لودویگ گورانسون، آهنگساز سریال ماندلوریایی، ساخت موسیقی متن فیلم را بر عهده دارد. کوندو در انیمه های مختلف استودیو گیبلی مانند پونیو، پرنسس مونونوکه و قلعه در آسمان نقش بسزایی داشته است.

گورانسون همچنین موسیقی متن آثاری مانند سریال ماندالوریان، فیلم پلنگ سیاه و فیلم تنت را در کارنامه خود دارد. انیمیشن The Zen – Grogu and Dust Bunnies در واقع قرار است در سومین سالگرد انتشار فصل اول سریال ماندلوریان در دیزنی پلاس منتشر شود، قبل از اینکه این انیمیشن کوتاه فاش شود، اما در حال حاضر هیچ کس ذن را نمی شناخت. انیمیشن – Grogu and Dust Bunnies از استودیو Ghibli تمام شد.

چند وقت پیش بود استودیو گیبلی با انتشار تیزری مرموز از همکاری خود با لوکاس فیلم برای تولید یک پروژه مشترک خبر داد و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوناین پروژه مرموز به طور رسمی رونمایی شده است. استودیو گیبلی و لوکاس فیلم با انتشار پوستری اعلام کردند که انیمیشن کوتاهی بر اساس شخصیت گروگو تولید کرده اند. انیمیشن کوتاه Baby Yoda با نام Zen – Grogu and Dust Bunnies امروز در شبکه +Disney پخش می شود و در زیر می توانید این پوستر را مشاهده کنید:

استودیو گیبلی و لوکاس فیلم به طور رسمی پوستری از انیمیشن کوتاه گروگو با عنوان Zen – Grogu and Dust Bunnies منتشر کردند.

بخوانید  TMNT: پیش‌سفارش‌های جهش‌یافته با بسیاری از امکانات اضافی رایگان در Walmart ارائه می‌شود