دره دریم لایت دیزنی: چگونه اونیکس را بدست آوریم

اونیکس را فقط می توان از طریق استخراج به دست آورد. شما می توانید آن را در هر گره ماینینگ بازی دریافت کنید، اما یک افت بسیار نادر است، به این معنی که برای به دست آوردن امتیاز کافی برای ساخت معجون ها، کار زیادی لازم است. خوشبختانه راه های مختلفی وجود دارد که می توانید شانس خود را کمی افزایش دهید.

برای یافتن اونیکس باید ماینینگ زیادی انجام دهید.
برای یافتن اونیکس باید ماینینگ زیادی انجام دهید.

همانطور که در تلاش‌های مختلف در دره دریم لایت دیزنی پیشرفت می‌کنید، در نهایت متوجه می‌شوید که مرلین راهی را به شما پیشنهاد می‌کند تا انواع معجون‌های مفیدی را بسازید که می‌توانند ابزارهای شما را بهبود بخشند. با این حال، برخی از آنها به منابع بسیار کمیاب نیاز دارند، به ویژه Onyx. در این راهنما، ما شما را با نحوه به ثمر رساندن برخی از این سنگهای گریزان آشنا خواهیم کرد.

چگونه می توان اونیکس را در دره دریم لایت دیزنی دریافت کرد

برای اطلاعات بیشتر در مورد دره دریم لایت دیزنی، مرکز راهنمای جامع ما را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برای شروع، همیشه می توانید یک دوست ماینینگ را با خود همراه داشته باشید تا به کاهش منابع خود کمک کنید. علاوه بر این، استفاده از معجون Miracle Pickaxe نیز می تواند اطمینان حاصل کند که قطره های Gem بیشتری دریافت می کنید، اما شایان ذکر است که این معجون ها در واقع به Onyx برای ساخت نیاز دارند. از آنجایی که این تنها کاربرد Onyx در حال حاضر است، استفاده از یکی از معجون‌ها در حالی که در حال کشاورزی برای یکی از جواهرات دیگر در بازی هستید، واقعاً هیچ ضرری ندارد.

بخوانید  دیو باوتیستا فیلمبرداری Dune 2 را با MCU مقایسه می کند