دات پیچ فاصله بین پیکسل ها را میگویند

نوع دوم نمایشگرLED مخصوص فضای داخلی (indoor LED dispaly ) طراحی و ساخته می شوند که ضد آب نیستند و در اغلب اوقات فاقد آفتاب گیرند و آنها بیشتر در فضای بسته مثل تالار ها ، استادیوم های ورزشی ، سالن کنفرانس ، سالن آمفی تئاتر ، سالن فرودگاه ها ، سالن مترو و استادیو ها استفاده می شود. می باشد.یکی از مزیت های فوق العاده تبلیغات محیطی که سبب برتری آن نسبت به دیگر رسانه های تبلیغاتی گردیده این است که مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی بوده و چون نمی توانند چشم خود را از رنگ ها و طرح های اطراف خود بپوشانند. خدمات تابلو روان تک رنگ و تمام رنگیطراحی ، ساخت و تعمیر انواع تابلو روان تلویزیون شهری . تلویزیون شهری LED قابلیت پخش متن ، عکس ، فیلم را با کلیه فرمت های رایج به صورت تمام رنگ (پخش 16 میلیون رنگ ) دارد. تلویزیون شهری در واقع به نمایشگرهای بزرگی گفته می شود که در سطح شهر و در کنار چهارراه ها ، اتوبان ها ، بزرگراه ها ، پارک ها و استادیوم های ورزشی بر روی دکل های بزرگی نصب شده و قابلیت نمایش تیزرهای ویدیویی را به صورت فول کالر دارا میباشد.تلویزیون شهری از کنارهم قرار گرفتن بلوک هایی ساخته می شود که به این بلوک ها به اصطلاح LED میگویند.

تبلیغات محیطی به عناصر فیزیکی که قابل اجرا جهت تبلیغات در سطح شهر هستند و در تیررس بینندگان قرار میگیرد اطلاق می گردد.تبلیغات محیطی یکی از قدیمی ترین روش های تبلیغاتی می باشد که امروزه استفاده از تلویزیون شهری در تبلیغات محیطی بسیار رایج و پرکاربرد شده است. تعمیر تلویزیون شهری – تعمیر تابلو روان – فروش تابلو روانشرکت پدیده سازان به شماره ثبت 1806 تولید کننده تلویزیون شهری ، تابلو روان و اسکوربورد های ورزشی با بیش از 15 سال سابقه آماده اعزام کارشناسان خود جهت تعمیر و سرویس تلویزیون شهری ، تابلو روان و نمایشگرهای ال ای دی و فروش تابلو روان با کیفیت و قیمت مناسب به شما میباشد . فروش قطعات تابلو روان و تلویزیون شهریفروش قطعات تابلو روان و تلویزیون شهری با بهترین قیمت و کیفیت شرکت پدیده سازان با بیش از 15 سال سابقه آماده تامین لوازم مصرفی جهت تولید تابلو روان و تلویزیون شهری می باشد. عرضه می شود که انتخاب تراکم LED بستگی به هدف استفاده از نمایشگر در فضای داخلی و یا خارجی ، میزان هزینه در نظر گرفته شده و هم چنین ارتفاع نصب نمایشگر که تعیین کننده حداقل فاصله دید بیننده از نمایشگر می باشد بستگی دارد.

بخوانید  دانلود بازی کالاف دیوتی برای کامپیوتر نیم بهاء تمام بازی ها | 1gamer
ماژول LED در دات پیچ های مختلف (منظور از دات پیچ فاصله بین مرکز دو LED از یکدیگر هستش که هر چه این فاصله کم تر باشد وضوح تصویر بیشتری خواهیم داشت ) تلویزیون شهری با دات پیچ های P10 ، P12 ،P13 asilight و.. نمایشگر LED در دونوع مخصوص فضای خارجی (Out door LED display ) که به طور کامل ضد آب هستند و تا حدودی ضد ضربه اند و هم چنین به علت وجودآفتاب گیر روی هر پیکسل در نور آفتاب به راحتی تصویر را نمایش می دهند از این تلویزیون ها بیشتر در فضای باز شهری مانند چهارراه ها ، بزرگراه ها ، فرودگاه ها ، پارک ها ومصلی ها استفاده می شود. از ویژگی ها و مزیت های تلویزیون شهری این شرکت کیفیت بالا و هزینه پایین و خدمات پس از فروش واقعی می باشد و این به علت واردات مستقیم و بدون واسطه قطعات از بهترین و معتبرترین تولید کنندگان جهانی میباشد. ازجمله انواع متفاوت تبلیغات محیطی استفاده از تابلو های تبلیغاتی ، بیلبورد ها ، فضا های تبلیغاتی داخل مترو ،بدنه اتوبوس ها و… تعمیرات حرفه ای تابلو روانمجموعه ای اس ای لایت یکی از اصلی لوازم تابلو روان در ایران افتخار دارد تا فروش و تعمیرات انواع لوازم تابلو روان را با کیفیت خدمت شما ارائه کند.

تعمیر تابلو روان و ال ای دی و تعمیر تابلو چنلیوم و حروف برجسته هونامیکشرکت هونامیک از سال ۹۳ با هدف خدمت رسانی در زمینه تابلو روان و ال ای دی تاسیس گردید.درخواست تعمیر حتی در روزهای تعطیل در سرتاسر شهر تهران نیز انجام می پذیرد. در این نوع از تلویزیون شهری به نحوی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون شهری نقش مانیتور کامپیوتر را بازی می کند و برای نمایش فیلم و عکس ، کامپیوتر باید به طور مداوم روشن بماند. در نوع online برای راه اندازی تلویزیون شهری از یک کامپیوتر شهری به عنوان کنترلر استفاده می شود از این مدل برای ساخت تلویزیون هایی با ابعاد بزرگ استفاده می شود . درواقع یک تلویزیون شهری از کنار هم قرار گرفتن ماژول LED فول کالر ، منبع تغذیه و مادربرد در یک فریم تلویزیون شهری و یا کابینت رنتال ساخته می شود. ماژول LED بلوک های مربعی و یا مستطیل شکلی هستند که بادر کنارهم قرارگرفتن تعدادی از آن ها کابینت رنتال ساخته میشود. می باشد .که با توجه به قابلیت استفاده از جلوه های ویژه بصری و جلب توجه بسیار آن با توجه به آمار منتشر شده گزینه قابل قبول و مناسبی برای اطلاع رسانی عمومی می باشد .

بخوانید  بازسازی طلا فروشی و دکوراسیون طلا فروشی و طراحی طلا فروشی