خوش دست ترین گوشی شیائومی

مبتدی ها و کاربران قدیمی MIUI به سرعت به سیستم عادت می کنند ، اما اگر قبلا از گوشی های برندهای دیگر استفاده میکردید و ردمی نوت 8 پرو اولین شیائومی شماست ، به کمی صبر و مهارت و یادگیری نیاز دارید ، زیرا رابط کاربری شیائومی با سایر محصولات بسیار متفاوت است. است که با توجه به قیمت پایین در حال حاضر بسیار مناسب است. بعد از گذراندن تنها چند ساعت با نوت 8 پرو ، دریافتیم که این دستگاه نیز مانند اکثر گوشیهای شیائومی نسبت قیمت کم به کارایی عالی را حفظ کرده است و از این لحاظ مورد تایید است. در ردمی نوت 8 پرو سنسور اثر انگشت بسیار نزدیک به دوربین است. Redmi Note 8 Pro یک تلفن هوشمند بسیار بزرگ است ، و همین امر این امکان را فراهم میکند تا از باتری بزگتری نیز بهره مند باشد.

این پردازنده یک پردازنده Octa-core است که از دو ARM Cortex A76 و شش ARM Cortex A55 تشکیل شده فونر است. همانطور که میبینید، این گوشی هوشمند روی کاغذ حرفهای زیادی برای گفتن دارد؛ تصور میکنید گوشی شیائومی 12 ایکس تا چه اندازه در بازار موفق خواهد بود؟ به طور کلی شیائومی ردمی نوت 8 پرو در رنگهای خاکستری روشن ، سبز جنگلی و سفید صدفی موجود خواهد بود. ردمی نوت 8 پرو با داشتن یک سنسور اثر انگشت کمی بزرگتر و خارج از قاب دوربین که تمایل بیشتری به وسط داشته باشد ، میتوانست بسیار بهتر و زیباتر به نظر برسد.

موبایل سامسونگ یادگیری و کار کردن با این رابط کاربری آسان است و خیلی زود به بخشهای مختلف آن عادت میکنید در عین حال که قابلیت شخصیسازیاش هم بالاست و خیلی از بخشها را میتوانید به دلخواه خودتان تنظیماتش را انجام دهید. در بازار امروز که گوشی های مختلف و با امکانات متفاوت روز به روز در حال تولید هستند و هر کدام با قیمت های بسیار بالا و فضایی به فروش می رسند. لیست قیمت گوشی موبایل شیائومی در طول روز بروز رسانی می شود , شما می توانید قیمت انواع مختلف گوشی موبایل شیائومی مورد نظر خود را از لیست زیر مشاهده و با دیگر قیمت های گوشی موبایل شیائومی مقایسه کنید. دشوار بودن جمع آوری اطلاعات در این بازه زمانی منطقی است، زیرا انتظار داریم سامسونگ برنامهای مشابه با برنامههای سال 2021 خود را دنبال کند، جایی که این شرکت در مقایسه با سالهای گذشته راهاندازی خود را جلو انداخت و گوشی را در اواسط ژانویه معرفی کرد.

بخوانید  وارزون موبایل رضا جم معتبرترین سایت بازی در ایران | 1gamer

این امر منجر به حساسیت به نور بیشتر در شرایط ضعیف روشنایی می شود. بخش جلویی هم میزبان دوربینی 32 مگاپیکسلی است که میتواند در شرایط مختلف، تصاویری باکیفیت را با حجم زیادی از جزئیات، به بهترین شکل ممکن ثبت کند. شیائومی هم اکنون از پردازنده MediaTek برای Redmi Note 8 Pro ، یعنی Helio G90T استفاده می کند. این گوشی با کنار هم قرار دادن یک سری از بهترین و وسوسه کنندهترین ویژگیها مانند پردازنده جدید Helio G90T در کنار یک باتری بزرگ و پرقدرت ۴۵۰۰ میلیآمپری با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و همینطور دوربین چهار گانه خود، تمام مشخصات لازم برای به وجود آوردن یک رقابت نزدیک با گوشیهای هم رده خود از نظر قیمتی دارا است. این گوشی با داشتن باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش OLED در کنار پردازنده MediaTek Helio G90T که یک پردازنده کم مصرف محسوب میشود از دوام باتری خوبی برخوردار است.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو

6A، ابزار اجکتور سیم کارت، قاب محافظ شفاف و نرم، محافظ صفحه که از پیش نصب شده و دفترچه راهنمای کاربر است. شرکت مای فون وارد کننده گوشی موبایل، قطعات موبایل از چین و امارات متحده عربی به سرزمین پارس با بیش از 10 سال تجربه در واردات و فروش انواع قطعات فنی، ابزار تعمیرات و لوازم جانبی موبایل ، افتخار ارائه انواع محصولات در این زمینه را دارد. این گوشی با ابعاد 152.7 x 69.9 x 8.1 میلیمتر و وزن 180 گرمی، قرار نیست کف دست شما را کامل بگیرد یا به مچ دست شما فشاری وارد کند.

بخوانید  رفع مشکل ساییدگی سیم شارژر لپ تاپ مرکز جامع تعمیرات دیجی تعمیر-شارژر لپتاپ مستر جانبی

بررسی گوشی شیائومی

شاید بگویید این طراحی به خاطر این که در گوشیهای دیگری هم به کار گرفته شده، باعث تکراری شدن میشود اما اینجا دقیقا جایی است که ناچ و اندازه صفحه نمایش وارد عمل میشوند تا حد و مرز این تفاوتهای اندک و ناچیز را تعیین کنند. البته به جز این، ردمی نوت ۸ پرو از یک سری جنبههای دیگر حتی از رقیبان پرچمدار بزرگ خود در برندهای دیگر پتانسیل بیشتری دارد که از این دست میتوان به سنسور ۶۴ مگاپیکسلی جدید شرکت سامسونگ اشاره کرد که یک سری تکنولوژیهای منحصر به فرد جدید به کار گرفته است که در بخش بررسی دوربین اشاره بیشتری به آن خواهیم داشت و عملکرد آن را دقیقا زیر نظر خواهیم گرفت. البته Redmi Note 8 Pro را در مورد سرعت شات وکیفیت عکاسی در شب با چند گوشی هوشمند دیگر طی چند روز آینده مقایسه خواهیم کرد.

ما در حال حاضر اولین بررسی ها و برداشت های خود را از Redmi Note 8 Pro انجام داده ایم و اینجا تمامی اطلاعات خود را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت تا خودتان در مورد این لقب قضاوت کنید. Redmi Note 8 Pro دارای اندازه ای بزرگ است ، زیرا شیائومی تصمیم گرفته تا صفحه نمایش 6.54 اینچی را روی گوشی هوشمند میان رده ی خود نصب کند. وقتی که گوشی را به سمت راست بچرخانید، میتوانید دگمههای پاور و کنترل صدا را مشاهده کنید که به طور خطی کنار هم قرار داده شدهاند که از نظر خوش دست بودن هم کاملا خوب طراحی شدهاند. باتری این گوشی عملکرد خوبی از خودش نشان میدهد اگر کاربری باشید که استفاده سبکی از گوشی دارد میتوانید به مدت 2 روز از گوشی بدون نیاز به شارژ استفاده کنید و اگر استفاده سنگینی از آن بکشید 1 روز کامل را دوام میآورد.

بخوانید  خرید منظره کلش اف کلنز اسکین دهکده قیمت ارزان و تحویل فوری | 1gamer

بررسی گوشی سامسونگ

فقط چند تولید کننده از جمله Wiko از پردازنده های MediaTek استفاده می کنند. همچنین این احتمال وجود دارد که کل محدوده با شارژ 25 واتی گیر کند، همانطور که فهرست گواهینامه به همان اندازه نشان می دهد. همچنین فریم کناری با رنگ براقش، از تکراری بودن رنگ بدنه جلوگیری کرده و موجب شده تا دو بازه رنگی فیروزهای رنگ (در مدلی که ما در اختیار داشتیم) بر روی گوشی نمایان شود. این شرکت با فروش 119 میلیون تلفن هوشمند در سال 2018 بر صنعت گوشی های هوشمند تسلط یافته است. از سریهای قدرتمند و جذاب گوشی موبایلهای شیائومی به Black Shark میتوان اشاره کرد که برای اولین بار در سال 2018 رونمایی شده است.

گوشی سامسونگ سری اس

با ما همراه شوید تا با قیمت موبایل شیائومی در انواع مدلها مثل قیمت گوشی شیائومی نوت 7، قیمت گوشی شیائومی mi 8، قیمت گوشی شیائومی mi 9 و اطلاعات مفیدی راجع به موبایل شیائومی آشنا شوید. در حالی که اکثر تولید کنندگان تلفن های هوشمند به یک دوربین عکاسی استاندارد ، ultrawide و تله فوتو متکی هستند ، شیائومی از یک لنز استاندارد در کنار یک لنز فوق العاده عریض و و یک دوربین ماکرو بهره میبرد. ما باید بعدا با در اختیار داشتن گوشی بررسی دقیق تری در این باره داشته باشیم تا مطمئن شویم این دوربین از پس خدمات دوربین تله فوتو نیز برمی آید یا خیر. این امکان بدون نیاز به بزرگنمایی توسط دوربین اختصاصی تله فوتو میسر میشود. درست است با پرداخت این مبلغ دوربین جلوی فوق العاده ای مانند Mi 9T Pro دریافت نمیکنید ، اما اسنپر ردمی نوت 8 پرو هم به نوبه ی خود عکسهای زیبایی میگیرد و داخل یک ناچ قطره ای تعبیه شده است.