قیمت Xbox Series X دوباره در هند افزایش یافت

از سوی دیگر، قیمت پلی استیشن 5 از زمان عرضه آن در بازار هند بدون تغییر باقی مانده است، اما برخی کارشناسان معتقدند که کنسول نسل نهم سونی نیز احتمالا به همین سرنوشت دچار خواهد شد.

Xbox Series X بار دیگر با افزایش قیمت در بازار هند مواجه شده است و از نوامبر با قیمت 55990 روپیه یا 683 دلار به فروش می رسد. این افزایش قیمت شامل لوازم جانبی کنسول از جمله کنترلرهای آن می شود. این سومین بار است که کنسول سری X از زمان عرضه در هند افزایش قیمت داشته است. Xbox Series X در سال 2020 در هند با قیمت 49990 روپیه یا 610 دلار عرضه شد.

Xbox Series X با پس زمینه پرچم هند

همانطور که گفته شد، کنترلرهای ایکس باکس نیز نسبت به قبل گران تر خواهند بود، اما افزایش قیمت هموارتر خواهد بود. ربات کنترلرهای بی سیم Xbox سفید و کربن سیاه با کابل USB-C رنگی که در ابتدا 5690 روپیه (70 دلار) قیمت داشت، اکنون 5990 روپیه (73 دلار) قیمت دارد. کنترل کننده Elite Series 2 این گران ترین مدل در سری Xbox است که در حال حاضر 17990 روپیه یا 220 دلار قیمت دارد.

در حال حاضر خبری مبنی بر افزایش احتمالی قیمت کنسول Xbox Series S، پیشنهاد بودجه مایکروسافت در کنار کنسول X Series وجود ندارد. البته این کنسول اخیرا در ماه آگوست کمی گران شده و قیمت آن به 37990 روپیه (463 دلار) رسیده است.

مایکروسافت تا کنون قیمت کنسول ها و لوازم جانبی خود را در آمریکا ثابت نگه داشته است، اما در بازارهای بزرگ و مهمی مانند هند نتوانسته این رویکرد را تکرار کند. فیل اسپنسر، رئیس بازی‌های مایکروسافت اخیراً گفته است که “ما قیمت کنسول‌های ایکس باکس، بازی‌ها و اشتراک‌ها را بدون تغییر نگه داشته‌ایم، اما بعید است که بتوانیم این کار را برای همیشه انجام دهیم.” فکر می‌کنم در نهایت باید قیمت محصولات را تا حد مشخصی افزایش دهیم، اما برای ما بسیار مهم بود که قیمت‌ها را در این فصل تعطیلات در کشور ثابت نگه داریم.»

بخوانید  The Witcher 3: Wild Hunt نسخه کامل | تریلر آپدیت نسل بعدی

مایکروسافت برای سومین بار قیمت کنسول Xbox Series X و لوازم جانبی آن را در بازار هند افزایش داده و از نوامبر این افزایش قیمت را اعمال خواهد کرد.

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.