حذف قیم مکس یک تصادف بود



خشم و ناامیدی به سرعت وارد شد که به نظر رسید برادران وارنر. سریال دیگری از HBO را از مکس حذف کرده بود، این بار با Watchmen. اما ناپدید شدن سری DC به دلیل یک مشکل فنی و در نهایت به دلیل یک خطا در 11 دسامبر خواهد بود.

مطابق با کرکس، Watchmen پس از شنیدن منبع HBO از مکس حذف نمی شود. در واقع، حذف تصادفی مورد بررسی قرار می گیرد. انتظار می رفت که پس از حذف Watchmen از فهرست، مردم عصبی شوند، به خصوص که 26 نمایش و فیلم HBO Max در سال گذشته از سرویس پخش حذف شدند. Westworld نیز در سال 2022 از خدمت خارج شد.

در حال پخش: نگهبانان HBO – بزرگترین سؤالات بی پاسخ

Watchmen از HBO در سال 2019 شروع به کار کرد و سپس به عنوان بهترین برنامه تلویزیونی GameSpot انتخاب شد. رجینا کینگ در سریال محدود ایفای نقش می کند که در نهایت 11 جایزه امی را از آن خود کرد. با این حال، یکی از افرادی که از طرفداران سریال نبود، آلن مور، یکی از خالقان Watchmen بود. او هرگز اقتباسی از آثارش از جمله نگهبانان زک اسنایدر را تماشا نکرده است.

با نگاهی به آینده، مکس اولین نگاه به سریال اسپین آف بتمن پنگوئن را با بازی کالین فارل نشان داد. در سال آینده، سرویس استریم همچنین شاهد پخش سریال‌های House of the Dragon: Season 2 و Hacks: Season 3 خواهد بود. در همین حال، انتظار می‌رود که سال 2025 نمایش‌های HBO The Last of Us و همچنین The White Lotus را به همراه داشته باشد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر