سری جدید انیمیشن Black Panther معرفی شد


استودیو مارول از معرفی انیمیشنی بر اساس دنیای پلنگ سیاه خبر داد که در انتظار تغییر نام انیمیشن مرد عنکبوتی از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن جدیدی از کیهان فیلم Black Panther در دست ساخت است. استودیوی مارول رسماً سریالی انیمیشنی Eyes of Wakanda را معرفی کرد که بر روی گذشته جنگجویان واکاندا تمرکز می کند زیرا آنها ویبرانیوم متالیک خطرناک را از سراسر جهان جمع آوری می کنند. این انیمیشن در جریان پخش ویژه دو قسمت اول از فصل دوم انیمیشن «What If» معرفی شد و طی این قسمت، دپارتمان انیمیشن مارول تریلر کوتاهی را نیز منتشر کرد.

البته هنوز اولین تریلر از انیمیشن Eyes of Wakanda به صورت آنلاین منتشر نشده است، اما تایید شده است که این انیمیشن در سال 2024 در شبکه دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. علاوه بر این، یک بار دیگر تایید شد که در سال 2024 می‌توانیم منتظر انیمیشن مردان ایکس 97 باشیم و انیمیشن Spider-Man: Freshman Year نیز به مرد عنکبوتی محله دوستانه شما تغییر نام داد و مرد عنکبوتی جدید. انیمیشن دیزنی پلاس 2024 پخش می شود.

لوگوی متحرک مردان ایکس 97

بر اساس خلاصه داستان منتشر شده از Eyes of Wakanda، در طول تاریخ Wakanda، جنگجویان شجاع وظیفه داشتند تا در سراسر جهان برای جمع آوری فلز ویبرانیوم سفر کنند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و تنها به گفته کسانی که تریلر را تماشا کرده اند، این انیمیشن سبک هنری متفاوتی با انیمیشن What If خواهد داشت. در هر صورت انیمیشن جدید Your Friendly Neighborhood Spider-Man و X-Men 97 مورد توجه حاضران قرار گرفته بود.

بخوانید  هیو جکمن از «Old School»، یک برنامه تمرینی طبیعی برای حذف شدن برای Deadpool 3 استفاده می کند.

پخش فصل دوم انیمیشن What If شامل 9 قسمت از 22 دسامبر (1 آذر) از شبکه دیزنی پلاس آغاز می شود و قسمت های بعدی آن به صورت روزانه از این سرویس پخش پخش می شود. علاوه بر این، دو قسمت اول از فصل دوم انیمیشن «چه می شد» با استقبال بسیار مثبتی مواجه شد.