مراقب اسپویل های The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom باشید

جزئیات زیادی از بازی مورد انتظار The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom یک هفته قبل از انتشار لو رفت.

همانطور که Video Games Chronicle گزارش می دهد، نسخه های فیزیکی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom خیلی زودتر از حد انتظار در دسترس برخی از بازیکنان قرار گرفته است. موردی که باعث شد فیلم ها و کلیپ های گیم پلی اثر در شبکه های اجتماعی پخش شود. اگر نمی خواهید هیچ بخشی از بازی برای شما فاش نشود، باید در روزهای آینده مراقب اسپویل ها باشید و در استفاده از رسانه های مختلف مراقب باشید.

به تازگی تصاویر و جزئیات جدیدی از گیم پلی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom از طریق انتشار پیش نمایش های جدید در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. این بازی در تاریخ 22 می (12 اردیبهشت) به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر می شود و اولین بازی این کنسول هیبریدی است که نسخه استاندارد آن با قیمت 70 دلار روانه بازار می شود.

زمان زیادی تا انتشار The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom باقی نمانده است، اما مانند مورد انتظارترین عناوین، جزئیات زیادی در مورد دنباله جهان باز نینتندو به بیرون درز کرده است. در گذشته شاهد افشای نسخه کلکسیونر و محتوای آرت بوک بازی بودیم، اما اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که ظاهرا این بازی زودتر از حد انتظار در اختیار برخی از بازیکنان قرار گرفته است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  اعلام تاریخ اکران انیمیشن گارفیلد جدید با صداپیشگی کریس پرت