با پدرو پاسکال در فیلم گلادیاتور ۲ همراه شوید

پدرو پاسکال در حال مذاکره نهایی برای بازی در فیلم گلادیاتور ۲ ساخته ریدلی اسکات است.

راسل کرو نقش ماکسیم خواکین فینیکس نقش کومودوس اولیویه روزو نقش آنتونی، جیمن هانسو نقش جوبا و تامی فلانگان او در اولین فیلم گلادیاتور نقش سیسرو را بازی کرد. این فیلم درباره یک ژنرال آبروریز رومی است که پس از خیانت توسط کومودوس، پسر حریص امپراتور، تبدیل به یک گلادیاتور می شود. راسل کرو با بازی در نقش ماکسیموس در فیلم گلادیاتور به شهرت جهانی رسید. گلادیاتور برنده پنج جایزه اسکار شد.

مایکل پروسیارئیس اسکات فری و ریدلی اسکات با هم لوسی فیشر و داگلاس ویک Red Wagon Entertainment مسئولیت تولید گلادیاتور 2 را بر عهده دارد. شرکت یونیورسال که اولین قسمت گلادیاتور را با همکاری DreamWorks تولید کرده است در این پروژه مشارکت دارد. عوامل خاصی در تولید فیلم گلادیاتور مانند جانی یتسطراح لباس و آرتور مکسطراح تولید به کار بر روی دنباله باز می گردد.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم پدرو پاسکالبازیگر سریال Mandalorian و سریال The Last of Us در Gladiator 2 به کارگردانی ریدلی اسکات او نقش بازی می کند. طبق گزارش Deadline، این بازیگر در حال مذاکرات نهایی برای بازی در دنباله گلادیاتور است که اخیراً منتشر شده است. کانی نیلسن و جوزف کوین به بازیگرانش می پیوندد

ریدلی اسکات کارگردانی فیلم Gladiator 2 و دیوید اسکارپا فیلمنامه آن را می نویسد. اتفاقات این دنباله سال ها پس از اتفاقات قسمت اول رخ می دهد. در این فیلم پل مسکال نقش لوسیوس پسر بالغ لوسیلا را کانی نیلسن که در اولین فیلم گلادیاتور حضور داشت بازی می کند. بری کیوگانمجری که در The Banshees of Inisherin ظاهر می شود و دنزل واشنگتناین بازیگر برنده اسکار نیز در این فیلم به ایفای نقش می پردازد.

بخوانید  شروع به انتقال بازیکنان بازی Ubisoft از Google Stadia به پلتفرم های دیگر کنید