جیمز کامرون میزبان نمایش بعدی آواتار 2 بود تا بازخورد صادقانه طرفداران را برای کمک به شکل دادن به دنباله ها دریافت کند.



جیمز کامرون، نویسنده و کارگردان آواتار، اخیراً میزبان نمایش ویژه ای از آواتار: راه آب در تلاش برای جمع آوری بازخورد صادقانه و بدون فیلتر برای کمک به بهبود دنباله ها بود.

این رویداد در 16 فوریه در محوطه استودیو دیزنی در بربنک برگزار شد و کامرون و تهیه کننده جان لاندو حضور داشتند. کامرون پیش از این هرگز میزبان رویدادی مانند این نبوده است.

«این کاری است که ما هرگز انجام نداده‌ایم [ask], ‘چگونه می توانیم فیلم بعدی را حتی برای طرفداران بهتر کنیم؟’ به گفته کامرون، برو با آنها صحبت کن، ببین چه فکری می کنی هالیوود ریپورتر. “شما می توانید کاملاً با ما صادق باشید، این فقط به ما گفتن چیزهایی نیست که می خواهیم بشنویم. بلکه به ما چیزهایی را می گویید که باید روی آنها بیشتر کار کنیم.”

شخصی که حضور داشت، صوت را از پرسش و پاسخ با کامرون و لاندو آپلود کرد (در زیر گوش دهید). آنها گفتند که این رویداد “بسیار عادی و صمیمی” بود و کامرون میکروفون را برای تمجید یا انتقاد از The Way of Water به تماشاگران داد.

این شرکت گفت: «هم کامرون و هم لاندو بینش‌های جدید زیادی در مورد روند داستان‌سرایی و فیلم‌سازی به مخاطبان ارائه کردند و به سؤالات بی‌پایان بسیاری از طرفداران درباره جزئیات فیلم و قسمت‌های آینده فرنچایز پاسخ دادند».

به گزارش THR، طرفداران از کامرون و لاندو درباره روایت کلی مجموعه آواتار و همچنین نکات خاص تری پرسیدند، مانند اینکه چگونه نرخ فریم بالاتر The Way of Water در صحنه های خاص باعث می شود که فیلم به عنوان «بازی ویدیویی» به نظر برسد.

بخوانید  The Talos Principle 2 Sphinx Statue Guide - All Sphinx Puzzles And Stars

کامرون در پایان گفت: «فقط می‌خواهم به شما اطمینان دهم که با تلاش‌هایی که امشب در اینجا انجام داده‌اید، پیشرفت قابل‌توجهی در Avatar 3 و فراتر از آن داشته‌اید.»

راه آب امسال نامزد اسکار از جمله بهترین فیلم است. این فیلم با فروش 2.26 میلیارد دلاری، رتبه 3 پرفروش ترین فیلم تاریخ را به خود اختصاص داده و پس از Avengers: Endgame (2.8 میلیارد دلار) و Avatar (2.92 میلیارد دلار) در رتبه دوم قرار دارد.

آواتار 3 که دارای شخصیت‌های شیطان صفت ناوی است، قرار است در دسامبر 2024 منتشر شود. فراتر از آن، کامرون برنامه‌هایی برای Avatar 4 و Avatar 5 دارد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.