جزئیات جدیدی درباره لغو بازی مرد عنکبوتی 4 سام ریمی منتشر شد

جزئیات برنامه جدید سام ریمی این فیلم که برای Spider-Man 4 منتشر شده است، تصویر خوبی از شرورها و درگیری های مرد عنکبوتی در قسمت دوم به تصویر می کشد. با توجه به محبوبیت آثار سام ریمی به جز مرد عنکبوتی 3، مرد عنکبوتی 4 را می توان یکی از بهترین فیلم های کنسل شده دانست. این فیلمساز 63 ساله آمریکایی قصد داشت قسمت چهارم فیلم مرد عنکبوتی را بر اساس فیلم های قبلی تولید کند، اما متأسفانه این اتفاق هرگز نیفتاد و سونی ترجیح داد این مجموعه را دوباره راه اندازی کند.

این نسخه از شخصیت کرکس یک پیمانکار دولتی بود که انواع کارهای کثیف را انجام می داد. زمانی که این ابرشرور کار خود را به پایان می رساند، تنها استخوان های قربانیان خود را باقی می گذارد و نام کرکس نیز به همین موضوع اشاره دارد. برای تاکید بر این نکته، صحنه مبارزه خشونت آمیزی برای فیلم در نظر گرفته شده بود که مرد عنکبوتی را تا مرز نابودی می کشاند. جفری هندرسون تایید کرده است که Spider-Man 4 مونتاژ آغازین جالبی دارد که نشان می دهد مرد عنکبوتی در حال گرفتن شرورانی مانند Mysterio است. شخصیت هایی که سام ریمی هرگز قصد استفاده از آنها را نداشت.

بسیاری از طرفداران سال ها رویای فیلم مرد عنکبوتی 4 را در سر می پرورانند، اما هر چه زمان می گذرد، این احتمال کمتر و کمتر می شود. با این حال، جزئیات جدید نشان می دهد که در صورت تولید فیلم چه شکلی خواهد بود. جفری هندرسونطراح استوری بورد در مصاحبه ای با CinemaBlend Media درباره کتاب جدیدش با عنوان قدرت بزرگ: چگونه مرد عنکبوتی در دوران طلایی پرفروش ها هالیوود را فتح کرد، گفت که قرار بود در فیلم مرد عنکبوتی 4، مرد عنکبوتی نقش اصلی را بر عهده بگیرد. شخصیت شرور کرکس با بازیگری جان مالکوویچ بودن

بخوانید  نسخه بهبود یافته Balder's Gate 1 و 2 احتمالاً بعداً به بازی خواهد آمد

جزئیات جدیدی از لغو بازی Spider-Man 4 به کارگردانی سام ریمی منتشر شده است که حقایقی را فاش می کند.

حیف که هرگز نمی توانیم این فیلم پرتنش، خشن و هیجان انگیز را ببینیم. سام ریمی اعلام کرد که قرار است فیلم های بیشتری از مرد عنکبوتی تولید کند. اگرچه در این صورت احتمالاً به داستان دیگری خواهد رفت. ظاهرا هواداران هم تمایل زیادی برای بازگشت دارند. توبی مگوایر آنها مرد عنکبوتی را در این نقش دارند اما در حال حاضر نمی توان گفت که آیا این بازیگر برای ایفای این نقش برمی گردد یا خیر.

جفری هندرسون گفت: «ما فیلم می‌خواستیم [Spider-Man 4] بیایید با مونتاژی از تمام شخصیت های شرور که به عنوان سم می شناسیم شروع کنیم [ریمی] هرگز نباید از آنها در فیلم های مرد عنکبوتی استفاده کرد. از زمانی که پیتر بالاخره بعد از رفتن ام جی آرام شد، از مرد عنکبوتی بودن لذت می برد. در واقع او از آن قدردانی می کند. بنابراین ما می‌خواستیم با شوکر، میستریو، پایسای یا استیلت من و آدم‌های بدی مثل آن مقابله کنیم.”