قدردانی مری بارتلت از فیلمنامه سریال The Last of Us

ماری بارتلت در گفتگو با Collider Media درباره The Last of Us گفت: «بخش خاصی از فیلمنامه ای که روی آن کار می کردم، یکی از بهترین قسمت های تاریخ تلویزیون را ارائه داد. این فیلمنامه فوق العاده نوشته شده و عالی است. اگرچه در این داستان موجوداتی شبیه به زامبی وجود دارد، اما همچنان احساسی است و جنبه های انسانی دارد. من فکر می کنم واقعا استثنایی خواهد بود. با وجود اینکه هنوز هیچ یک از قسمت‌ها را ندیده‌ام، به کاری که انجام داده‌ایم افتخار می‌کنم و فکر می‌کنم این نمایش می‌تواند به معنای واقعی کلمه شگفت‌انگیز باشد.»

ماری بارتلت، بازیگر نقش فرانک در سریال The Last of Us، در مصاحبه با رسانه Collider از فیلمنامه این اقتباس تلویزیونی تمجید کرد.

مری بارتلتبازیگر The Last of Us از این اقتباس تلویزیونی آخرالزمانی تمجید کرده و گفته است که داستان آن یکی از بهترین قسمت های تاریخ تلویزیون را به طرفداران می دهد. برای کسانی که نمی دانند باید گفت که این بازیگر 51 ساله استرالیایی در نقش فرانک در سریال ایفای نقش می کند; فردی که در اولین بازی Last of Ace به عنوان شریک بیل معرفی شد و اتفاقاتی که برایش افتاد تاثیر زیادی روی بیل گذاشت.

پوستر سریال The Last of Us HBO

در خلاصه سریال The Last of Us آمده است: «داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن می گذرد. جول، یک بازمانده سخت، استخدام می شود تا یک دختر 14 ساله به نام الی را از یک منطقه خالی از سکنه قرنطینه نجات دهد. چیزی که در دره کار ساده ای به نظر می رسد به سرعت به یک سفر احساسی و خشونت آمیز تبدیل می شود و آنها باید کل ایالات متحده را طی کنند و برای زنده ماندن به یکدیگر تکیه کنند.

بخوانید  در سایت ردیمه با انواع جوراب آشنا شوید
نیل دراکمن، کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا زبانیچ آنها مسئول قسمت های مختلف سریال The Last Of Us و فیلمنامه آن بودند کریگ مازن او به همراه نیل دراکمن، میدان تحریر را نوشت. این سریال توسط بخش تلویزیونی Sony Pictures، Word Games، Mighty Mint و Naughty Dog Studio تولید شده است. طرفداران باید منتظر پخش این اقتباس تلویزیونی از HBO در 15 ژانویه 2023 باشند.

پدرو پاسکالبازیگر سریال ماندالوریان و بلا رمزیستاره بازی تاج و تخت در نقش جول و الی در The Last of Us. گابریل لونا مثل تامی، مرل دندریج مثل مرلین، نیکو پارکر مثل سارا نیک آفرمنمثل بیل، طوفان نی مثل رایلی، لامار جانسون همانطور که هنری و کوین وودارد در نقش سام از دیگر بازیگرانی هستند که در این اقتباس تلویزیونی به ایفای نقش می پردازند.