جرمی رنر در شرایط بحرانی اما پایدار است

پخش فصل دوم سریال شهردار کینگستاون از 15 ژانویه 2023 (25 دسامبر 1401) از شبکه پارامونت پلاس آغاز خواهد شد. جرمی رنر همچنین در آثار دیگری مانند ترور جسی جیمز توسط رابرت فورد بزدل، قفسه صدمه دیده، شهر، میراث بورن، ماموریت: غیرممکن – پروتکل ارواح، ماموریت: غیرممکن – ملت سرکش، فیلم آمریکایی Hustle بازی کرده است. ، فیلم Kill the Messenger ، فیلم Arrival ، فیلم رودخانه باد و فیلم Tag.

جرمی رنر، بازیگر نقش هاوکی در دنیای سینمایی مارول، به شدت مجروح شد و در شرایط بحرانی اما پایدار در بیمارستان بستری شد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونگرمر رنر در حین پاکسازی برف در تصادفی به شدت مجروح شد. به گفته نماینده رنر، او اکنون در شرایط بحرانی اما پایدار در بیمارستان بستری است. اطلاعات کمی در دست است و تنها گفته می شود که وی دچار سانحه هوایی شده و به شدت مجروح شده است. پس از این حادثه، رنر با هواپیما به بیمارستان منتقل شد و نماینده رنر به ددلاین گفت که خانواده او اکنون در کنار او هستند و این بازیگر تحت مراقبت های پزشکی عالی است.

نماینده رنر افزود که در صورت تغییر وضعیت بازیگر به مردم اطلاع خواهد داد، اما او از خبرنگاران و مردم خواست به حریم خصوصی خانواده رنر احترام بگذارند. Germer Renner بیشتر به خاطر بازی در نقش Hawkeye در دنیای سینمایی مارول در طول سال ها شناخته شده است، اما پس از اتفاقات سری Hawkeye، هنوز مشخص نیست که آیا او به MCU بازخواهد گشت یا خیر. رنر اخیراً در فصل دوم شهردار کینگستاون نیز بازی کرده است.

بخوانید  بیلی میچل رکورددار سابق Donkey Kong دوباره به تقلب متهم شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر