بیلی میچل رکورددار سابق Donkey Kong دوباره به تقلب متهم شد

میچل ادعا کرد که نوارها جعلی بوده اند و از شاهدان حاضر در هنگام ضبط صدا درخواست کرد. در سال 2020، گینس دو رکورد میچل را بازیابی کرد، اگرچه کهکشان های دوقلو با این تصمیم مخالف بودند. دادگاه ایالتی کالیفرنیا II به میچل اجازه داد تا در سال 2021 از توئین کهکشان ها به دلیل افترا شکایت کند. شکایت در حال انجام است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در سال 2018، وب‌سایت Twin Galaxies و کتاب رکوردهای جهانی گینس، سه امتیاز دانکی کونگ بیلی میچل را پس از متهم شدن این رکورددار به تقلب، حذف کردند. ظاهرا نوار ضبط شده هر سه امتیاز ثابت می کند که میچل به جای یک ماشین آرکید اصلی از یک شبیه ساز استفاده می کرده است. Twin Galaxy امتیاز بازی شبیه ساز را ثبت و رتبه بندی می کند، البته در یک دسته جداگانه.

بیلی میچل، پادشاه کنگ، دوباره به تقلب متهم شد. ظاهراً، شواهد جدید بیشتر نشان می‌دهد که او از سخت‌افزار اصلی برای اجرای برخی از اجراهای رکوردشکن Donkey Kong استفاده نکرده است.

مطابق با کارل جابست، یوتیوب‌بر سرعتعکس‌های تازه یافت شده نشان می‌دهند که میچل از جوی استیک هشت طرفه، به جای جوی استیک چهار طرفه ماشین اصلی، حداقل در یکی از موارد مورد مناقشه استفاده کرده است. یک جوی استیک هشت طرفه به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا کارهایی را انجام دهند که برای بازیکنانی که از سخت‌افزار سهام استفاده می‌کنند غیرممکن است. اگر میچل از این دستگاه استفاده می کرد، در برابر سایر رکوردداران بالقوه برتری داشت.

بخوانید  Redfall با Denuvo روی رایانه شخصی راه اندازی خواهد شد