توکن NFT چیست و چگونه می توانم آن را ایجاد کنم؟


در این مقاله به این خواهیم پرداخت که توکن nft چیست و چگونه nft ایجاد کنیم.

این روزها توکن ها یا توکن های غیر قابل تعویض NFT آنها بسیار محبوب شده اند. مردم برای این دارایی های رمزنگاری کلکسیونی منحصر به فرد پول زیادی می پردازند. به عنوان مثال، الف NFT توسط هنرمند دیجیتال معروف به بیپل در اوایل سال 2021 به قیمت 69 میلیون دلار فروخته شد. در همین حال، بسیاری دیگر به قیمت های چند میلیون دلاری فروخته شده است. بنابراین، پتانسیل برای سودهای کلان، افراد بیشتری را به سمت ایجاد سوق می دهد NFT منجر به. در این مقاله توکن nft چیست و چگونه nft بیایید انجام دهیم ما پرداخت خواهیم کرد.نشانه NFT چیست؟

توکن های غیر قابل تعویض (NFT) دارایی های رمزنگاری شده در یک بلاک چین هستند که با کدهای شناسایی منحصر به فرد از یکدیگر متمایز می شوند. NFT بر خلاف ارزهای دیجیتال، آنها را نمی توان با یکدیگر مبادله کرد NFT این کاملا منحصر به فرد است. از سوی دیگر، ارز دیجیتال قابل تعویض است و می توان آن را با معادل آن مبادله کرد. این بدان معنی است که ارزش هر واحد بیت کوین دقیقاً یکسان است، بنابراین می توان آنها را با یکدیگر معامله کرد.

NFT آنها معمولا آثار هنری دیجیتالی مانند تصاویر، انیمیشن ها یا موسیقی را نمایش می دهند. در بازارها یافت می شوند NFT خرید و فروش، بازارهایی که معمولاً برای ثبت پرداخت‌ها به ارز دیجیتال نیاز دارند. انجام دادن NFT همچنین می تواند در بازار آن یا صرافی ارز دیجیتال انجام شود. برای ایجاد آن، باید شش مرحله زیر را دنبال کنید.

1. مورد مورد نظر را انتخاب کنید

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم. اگر قبلاً این کار را نکرده اید، باید مشخص کنید که کدام دارایی دیجیتال منحصر به فرد را می خواهید ایجاد کنید NFT تبدیل این مورد می تواند یک نقاشی سفارشی، تصویر، موسیقی، مجموعه بازی های ویدیویی، میم، GIF یا حتی یک توییت.

NFT این یک آیتم دیجیتال منحصر به فرد است که تنها یک مالک دارد و همین امر آن را کمیاب می کند. بنابراین مطمئن شوید که حقوق و مالکیت معنوی موردی که می خواهید تبدیل کنید NFT داشته اند، زیرا انجام شده است NFT این می‌تواند شما را به خاطر دارایی‌های دیجیتالی که مالک آن نیستید، با مشکل قانونی مواجه کند.

بخوانید  استفاده از تسهیلات آریزونا اینتل برای تولید پردازنده‌های گرافیکی Nvidia

2. بلاک چین مناسب را انتخاب کنید

هنگامی که دارایی دیجیتال منحصر به فرد خود را انتخاب کردید، وقت آن است که آن را به یک توکن تبدیل کنید NFT شروع کنید این کار با انتخاب بلاکچینی که در نظر دارید انجام می شود NFT خودتان از آن استفاده کنید، شروع می شود. اتریوم به عنوان محبوب ترین بلاک چین در بین هنرمندان و سازندگان NFT شناخته شده است. سایر گزینه های محبوب عبارتند از Tezos (تزوس), پولکادات (نخود فرنگی)، کومو (کیهان(و زنجیره هوشمند بایننس)BSC) اشاره شده.

3. راه اندازی کیف پول دیجیتال

اگر در حال حاضر کیف پول دیجیتال ندارید، باید آن را بسازید NFT شروع کنید، زیرا برای تامین مالی استارتاپ خود به ارز دیجیتال نیاز دارید. کیف پول به شما امکان دسترسی به دارایی های دیجیتال را می دهد. از جمله بهترین کیف پول ها NFT می توانید از Metamask استفاده کنید (متاماسک)، مت والت (نمونه کار ریاضیآلفا والت (نمونه کارها آلفا) و کیف پول قابل اعتماد (کیف پول اعتماد کنید) اشاره شده. Real Exchange ممکن است خدمات خود را به عنوان یک کیف پول داخلی نیز به شما ارائه دهد.

هنگامی که کیف پول دیجیتال خود را راه اندازی کردید، باید: خرید ارز دیجیتال انجام دادن. اکثر پلتفرم ها NFTارز دیجیتال اتریوم (ETH) پذیرفته می شوند. اگر قبلاً در جای دیگری صاحب ارز دیجیتال هستید، باید آن را به کیف پول دیجیتال خود متصل کنید تا بتوانید از آن برای ایجاد و فروش استفاده کنید. NFT بهره بردن از

4. NFT market را انتخاب کنید

هنگامی که یک کیف پول دیجیتال و ارز دیجیتال دارید، زمان آن رسیده است که شروع به ایجاد و در نهایت فروش کنید. NFT این کار را خودتان انجام دهید برای این باید بازاری وجود داشته باشد NFT مناسب را انتخاب کنید برخی از بهترین بازارهای توکن NFT عبارتند از:

  • دریای آزاد
  • بازار آکسی
  • آزمایشگاه های لارو
  • CryptoPunks
  • بازار شات برتر NBA
  • نادر
  • سوپر رای
  • پایه
  • دروازه هوشمند
  • قابل نقد شدن
  • ThetaDrop
بخوانید  ۱۶ فیلم و سریال شبیه هری پاتر که شما را جادو می‌کند!

برای پیدا کردن پلتفرم مناسب، باید به هر بازاری نگاه کنید NFT یک جستجو انجام دهید مثلا، بازار آکسی بهترین فروشگاه بازی آنلاین NFT بد است Axie Infinity شرق. در عین حال، بهترین شوت NBA بازار بسکتبال متمرکز است. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که برخی از بازارها به ارز دیجیتال خود نیاز دارند.

بازار دریای آزاد این معمولا نقطه شروع خوبی است. این بازار برای فروش است NFT این پیشرو است و به شما این امکان را می دهد NFT این بازار تنها در آگوست 2021 به 3.4 میلیارد دلار رسید NFT فروش پس از انتخاب بازار NFT در حالت ایده آل، باید آن را به کیف پول دیجیتال خود وصل کنید. این به شما امکان می دهد هزینه های لازم را چند برابر کنید NFT خودتان پرداخت کنید و درآمد حاصل از فروش آن را نگه دارید.

5. توکن NFT را دانلود کنید

شما اکنون آماده اید NFT ضرب و ایجاد کنید. بازار NFT انتخاب شما احتمالاً یک راهنمای گام به گام برای آپلود فایل دیجیتال در پلتفرم خود دارد. این فرآیند به شما امکان می دهد فایل دیجیتال خود را به PNG، GIF، MP3 یا فرمت های دیگر در یک NFT آن را قابل فروش کنید.

6. راه اندازی فرآیند فروش NFT

مرحله نهایی در فرآیند ایجاد توکن NFT اینکه چگونه می‌خواهید از توکن خود کسب درآمد کنید به خودتان بستگی دارد. بسته به پلتفرم، می‌توانید از روش‌های زیر از توکن خود کسب درآمد کنید.

  • آن را با قیمت ثابت بفروشید: با تعیین یک قیمت ثابت، به اولین شخصی که مایل به پرداخت آن قیمت است اجازه می دهید NFT شما را بخرد.
  • راه اندازی یک حراج: یک حراج به علاقه مندان NFT شما مهلت می دهد تا پیشنهادات نهایی خود را ارسال کنند.
  • شروع حراج نامحدود: حراج نامحدود محدودیت زمانی تعیین نمی کند. در عوض، شما کنترل دارید که حراج را هر زمان که بخواهید پایان دهید.
بخوانید  برتری پردازنده Ryzen 9 7950X3D نسبت به پرچمداران اینتل در 16 بررسی

اگر یک حراج راه اندازی می کنید، باید حداقل قیمت را تعیین کنید. همچنین در صورت فروش مجدد آنها در بازار ثانویه، حق امتیاز خود را برای فروش تعیین کنید NFT شما ادامه دهید. هنگام تعیین حداقل قیمت، کمیسیون را در نظر بگیرید، زیرا اگر قیمت را خیلی پایین تعیین کنید، خطر از دست دادن فروش را دارید NFT فقط سود نبرید، بلکه ضرر هم کنید.

می توانید نشانه NFT نسخه رایگان؟

اکثر پلتفرم‌های توکن غیرقابل تعویض به شما این امکان را می‌دهند NFTبه صورت رایگان ایجاد کنید و بفروشید. با این حال، فروش NFT معمولاً با کارمزد تراکنش همراه است.

علاوه بر این، برخی از بلاک چین ها NFT آنها برای ایجاد توکن های خود و جمع آوری هزینه های شبکه بلاک چین از کاربران هزینه دریافت می کنند. اتریوم همچنین هزینه های گاز را دریافت می کند که هزینه های پایه در نظر گرفته می شود. به طور کلی، هزینه ها بسته به بلاک چین و میزان فعالیت شبکه متفاوت است.

با این حال، بلاک چین Polygon (چند ضلعی) هیچ هزینه ای برای ضرب NFT های فردی دریافت نمی کند. اما برای ضرب توکن به صورت دسته ای، هزینه ای دریافت می شود.

نتیجه

در این مقاله برای تعریف آن نشانه nft چیست و روش ساخت را مورد بحث قرار دادیم. متأسفانه، هزینه های توکن سازی NFT ممکن است زیاد باشد و روش فروش کمی گیج کننده باشد. بسته به پلتفرم، ممکن است نیاز به پرداخت چندین هزینه داشته باشید NFT، کمیسیون فروش و کارمزد تراکنش برای انتقال پول از خریدار به کیف پول شما. کارمزدها به دلیل نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال مطمئناً افزایش و کاهش خواهند یافت. به همین دلیل، باید هزینه های ساخت و فروش را به دقت بررسی کنید NFT برو ببین ارزششو داره یا نه

گزارش پایان اطلاعیه

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر