رویارویی اوپنهایمر با عواقب تولید بمب اتمی در ویدئوی اوپنهایمر


یونیورسال پیکچرز ویدئوی جدیدی از فیلم اوپنهایمر کریستوفر نولان منتشر کرده است که به طور خلاصه داستان اولین بمب اتمی را مرور می کند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که یونیورسال پیکچرز در آستانه انتشار فیلم زندگی نامه اوپنهایمر، ویدیوی جدیدی را با طرفداران خود به اشتراک گذاشته است. این ویدیو دوباره کیلیان مورفی در نقش جی رابرت اوپنهایمر تاریخچه تولید اولین بمب اتمی و پیامدهای آن را نشان می دهد و بینشی دارد. این فیلم تاریخی هیجان انگیز برای اکران در 30 جولای 1402 (21 ژوئیه 2023) برنامه ریزی شده است.

دانلود فیلم آپارات

کیلیان مورفی، رابرت داونی جونیور.، مت دیمون، امیلی بلانت، فلورانس پوگ، رامی مالک، بنی صفدی، جاش هارتنت، دین دیهان، جک کواید، متیو مودین، آلدن ارنرایش، دیوید کرامهولتز، کنت برانا، داوود داسمالچیان، دیلن آرنولد، اولی هاسکی است، جیسون کلارک، جیمز دارسی، مایکل آنگارانو، گای برنت، دنی دوفراری، هریسون گیلبرتن، اما دومان، گری اولدمن، ماتیاس شوایگوفر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم اوپنهایمر به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان فیلم اوپنهایمر آمده است: «این فیلم ماجراهای یک فیزیکدان نظری به نام جی را روایت می‌کند. رابرت اوپنهایمر، رئیس آزمایشگاه لوس آلاموس را دنبال می‌کند که در طول جنگ جهانی دوم در تولید اولین بمب اتمی در پروژه منهتن نقش داشت. . کریستوفر نولان او نویسندگی و کارگردانی فیلم اوپنهایمر و چارلز روآن از Atlas Entertainment کریس نولان و اما توماس آنها به عنوان تهیه کننده این فیلم زندگینامه ای کار کردند.

بخوانید  ۱۸ دقیقه از گیم پلی کوآپ بازی Little Nightmares 3
تحریریه مجله بازی یک گیمر