استفاده از تسهیلات آریزونا اینتل برای تولید پردازنده‌های گرافیکی Nvidia

شبیه سازی دست های جنسن هواهنگ با هوش مصنوعی

جنسن هوانگ در ادامه مصاحبه خود با International Issues نیز اظهار نظر کرد و در پاسخ به سوال تاراسوف از CNBC در مورد زنجیره تامین و اینکه آیا تجهیزات آریزونا نیز برای تولید بیشتر استفاده خواهد شد، گفت: مطمئناً از تاسیسات آریزونا استفاده خواهیم کرد. انجام داد.”

TSMC همچنین یک مرکز تولید تراشه در آریزونا راه اندازی خواهد کرد تا زنجیره تامین خود را متنوع کند و همچنین به امید دریافت یارانه های دولت ایالات متحده. طبق قوانین ایالات متحده، اگر چنین یارانه هایی به کارخانه ها داده شود، آنها از تعهد به ساخت تراشه های پیشرفته در چین منع می شوند.

محبوبیت روزافزون فناوری هوش مصنوعی در سیلیکون ولی، تقاضای زیادی برای محصولات انویدیا ایجاد کرده است. تخمین زده می شود که بیش از 10000 پردازنده گرافیکی Nvidia برای توسعه ChatGPT بتا استفاده شده است. اما همیشه اولین چیز است. کارشناسان تخمین می زنند که برای موتور جستجوی گوگل برای استفاده از ChatGPT، از نظر تئوری حدود 4.1 میلیون پردازنده گرافیکی Nvidia استفاده می شود.

جنسن هوانگ در مصاحبه با CNBC درباره ارتباط Nvidia با استقبال و اشتیاق مرتبط با موفقیت ChatGPT یک مخاطب عمومی برای بحث و گفتگو ایجاد کرده است. Huahang با اشاره به اینکه انویدیا سابقه طولانی در سرمایه گذاری در هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی دارد، گفت که این رویکرد تیم سبز همیشه توسط طرف های مختلف از جمله وال استریت با شک و تردید مواجه شده است. از آن زمان، انویدیا راه طولانی را پیموده است و فناوری آن در حال حاضر در بسیاری از زمینه‌های مختلف مانند ChatGPT، سیستم بهداشت عمومی و ابررایانه‌ها استفاده می‌شود.

بخوانید  تریلر معرفی Master Chief بازی Brawlhalla

جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا، از استفاده از تجهیزات تولید تراشه اینتل در آریزونا برای تولید تراشه های نیمه هادی مورد استفاده در پردازنده های گرافیکی این شرکت خبر داد.

به نظر می رسد ذهن انویدیا با موفقیت ChatGPT به حوزه هوش مصنوعی توجه کند تقویت شده و این شرکت با توجه به آسیب پذیری بازار رایانه های شخصی در برابر محیط ضعیف اقتصاد کلان باید چنین رویکردی را اتخاذ کند.