توسعه دهنده Hitman به دنبال طراح سیستم کسب درآمد برای بازی معرفی نشده است

طبق آخرین آگهی کاری از IO Interactive، این استودیو در حال کار بر روی یک بازی اعلام نشده است که دارای عناصر چند نفره خواهد بود. در توضیحات این آگهی استخدام که برای جذب طراح سیستم درآمدزایی منتشر شده است، آمده است: «این استودیو با توسعه این بازی منحصر به فرد وارد دنیای نوظهور بازی های چند نفره می شود و معتقد است که این پروژه هم آینده است. استودیو و رابطه ای که قرار است داشته باشیم. این به ما شکل می دهد که در آینده با بازیکنان خود تعامل داشته باشیم.

استودیوی IO Interactive توانست از پشتیبانی طولانی مدت Hitman 3 در دوران پس از انتشار برخوردار شود. با این حال نزدیک به دو سال از انتشار این بازی می گذرد و علاقه مندان مشتاق هستند تا اطلاعات بازی بعدی را از این استودیو دریافت کنند. در حالی که بعید است IO Interactive جزئیات مشخصی را به این زودی منتشر کند، اخیراً اطلاعات جالبی در مورد یکی از پروژه های اعلام نشده آنها منتشر شده است.

به نظر می رسد IO Interactive به دنبال یک طراح سیستم کسب درآمد برای پروژه چند نفره اعلام نشده خود است.

البته IO Interactive رسما اعلام کرده که در حال کار بر روی یک بازی از سری جیمز باند با نام رمز Project 007 است. اما به احتمال زیاد، پروژه James Bond یک بازی تک نفره داستان محور خواهد بود. همچنین در شرح وظایف سازنده ذکر شده بود که این پروژه چند نفره هنوز به طور رسمی تایید نشده است. در حالی که مدت هاست می دانیم که این تیم در حال کار روی جیمز باند جدید است.

بخوانید  قهرمانان Overwatch 2 دوباره رایگان خواهند شد

آدمکش

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با ما در میان بگذارید.

این احتمال وجود دارد که بازی ذکر شده در آگهی استخدام Project Dragon باشد که گفته می شود یک بازی فانتزی، اکشن و نقش آفرینی آنلاین است که به طور انحصاری برای Xbox توسعه یافته است. با این حال، IO Interactive اعلام کرده است که حداقل تا سال 2025 هیچ بازی جدیدی منتشر نخواهد کرد، بنابراین مدتی طول می کشد تا جزئیات دقیق بازی های آینده را از این توسعه دهنده دریافت کنید.