توسعه دهنده Disco Elysium بازی جدید خود را کنسل کرد


ظاهرا استودیو ZA/UM سازنده بازی تحسین شده Disco Elysium پروژه جدید خود را لغو کرده و تعدادی از کارمندان خود را اخراج کرده است.

GLHF Media اخیرا در گزارشی جدید مدعی شده است که ZA/UM Studio، سازنده بازی نقش آفرینی Disco Elysium، 24 کارمند (معادل 25 درصد از کل نیروی کار خود) را اخراج کرده است. این گزارش حاکی از آن است که توسعه پروژه جدید استودیو مستقل به نام توسعه کامل آن است.

ظاهرا همچنین یک اعلامیه جدید از ایلمار کامپوس، مدیر عامل استودیو ZA/UM به کارکنان اعزام شد. در بیانیه آمده است: «علیرغم تلاش‌های مصمم تیم مدیریت و سازمان‌دهی X7 در هشت ماه گذشته، من تصمیم سختی را برای لغو پروژه X7 پس از مشورت با تیم مدیریت گرفته‌ام. حتی اگر این تصمیم پروژه P1 را به حالت تعلیق در نیاورد، متاسفانه به احتمال زیاد منجر به اخراج کارکنان استودیو خواهد شد. پس از لغو X7، ما به دنبال ایجاد تغییراتی در تیم خود برای حمایت از دو بازی باقی مانده هستیم. این اصلاحات تقریباً به یقین منجر به اخراج کارکنان خواهد شد که بر بیشتر تیم توسعه X7، تیم‌های فرعی آن و سایر پروژه‌های ما تأثیر می‌گذارد.»

این گزارش حاکی از آن است که این استودیو همچنان روی دو پروژه در حال توسعه به نام‌های C4 و M0 کار می‌کند. Media Insider Gaming برای تایید این گزارش و نظر رسمی با استودیو ZA/UM تماس گرفته است، اما هنوز پاسخی دریافت نکرده است. در حال حاضر Disco Elysium بر روی پلتفرم های PC، PlayStation 4، PlayStation 5، Nintendo Switch، Xbox One و Xbox Series X موجود است. Xbox Series S را می توان تجربه کرد.

بخوانید  چیزهای جدید در فصل 1 فورتنایت فصل 4: موتورسیکلت ها، کراس اوور Witcher و موارد دیگر
تحریریه مجله بازی یک گیمر