فروش عالی بازی Control ادامه دارد


Remedy Entertainment اعلام کرد که بازی تیراندازی سوم شخص کنترل خود رکورد فروش جدیدی را به ثبت رسانده است.

Remedy Entertainment اعلام کرد که Alan Wake 2 با 1.3 میلیون فروش پرفروش ترین بازی آن استودیو بوده است. در حالی که بازی ترسناک بقا که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، فروش چشمگیری داشت، کنترل 2019 همچنان قوی است و اکنون رکورد فروش جدیدی را به ثبت رسانده است.

در کنار آمار فروش Alan Wake 2، استودیو Remedy اعلام کرد که این بازی کنترلی از زمان انتشار بیش از 4 میلیون نسخه در تمام پلتفرم‌ها فروخته است. سازنده در مارس 2023 اعلام کرد که تیراندازی سوم شخص 3 میلیون نسخه فروخته است. بنابراین با نرخ مناسبی به فروش خود ادامه می دهد.

استودیو Remedy در حال حاضر روی یک اسپین آف Co-op از Control کار می کند که ظاهراً با نام رمز Condor در حال توسعه است. ثبت نام تجاری اخیر Remedy نشان می دهد که این بازی احتمالا FBC: Firebreak نام خواهد داشت.

استودیو رمدی در اکتبر 2023 تأیید کرد که Condor وارد مرحله “آماده تولید” شده است. این استودیو در نوامبر 2022 اعلام کرد که روی توسعه بازی Control 2 برای پلتفرم‌های Xbox Series X، Xbox Series S، PlayStation 5 و PC کار می‌کند. این مجموعه در حال حاضر در مرحله “تست امکان سنجی ایده” است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  زمان شروع فیلم‌برداری فصل دوم سریال Wednesday اعلام شد