تریلر No Rest for the Wicked باس مبارزه در این بازی را نشان می دهد

تریلر جدیدی از بازی No Rest for the Wicked استودیوی ماه با تمرکز بر مبارزه و اکتشاف منتشر شده است.

بازی بعدی Moon Studio با نام No Rest for the Wicked در تاریخ 11 اسفند 1402 (اول مارس 2024) منتشر خواهد شد، اما قبل از آن رسانه IGN جزئیات و تریلرهای جدیدی از این بازی ویدیویی را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که این بار تریلر جدیدی برای نمایش مبارزات، کاوش در محیط و در نهایت مبارزه باس با Warrick the Torn در 9 دقیقه منتشر شده است.

به عنوان Cerim، بازیکنان به جزیره Isola Sacra سفر می کنند تا آن را از شر طاعون خلاص کنند. در این محیط موجودات زیادی از جمله پدر و دختر وجود دارند که برای فرار از تورن به دنبال سرپناهی هستند. همانطور که در محیط کاوش می کنید، با پل های متحرک برای عبور، دشمنان کوچکتر برای مبارزه، و زره ها و سلاح هایی که در صورت نابودی سقوط می کنند، مواجه خواهید شد. در این بازی گودال های آتش برای پختن غذا و بازیابی سطح سلامت و تمرکز وجود دارد.

مبارزه با Warrick the Torn با ضربات قدرتمند و حرکات سریع یادآور باس های سری Dark Souls (و حتی BloodBorne) است. بازیکنان می توانند طفره بروند و ضدحمله کنند، بمب های آتشین پرتاب کنند و شمشیرهای خود را مشتعل کنند تا در طول نبرد آسیب بیشتری وارد کنند.

No Rest for The Wicked در سه ماهه دوم سال 2024 به صورت دسترسی زودهنگام بر روی رایانه شخصی و سپس در سری Xbox منتشر خواهد شد.

بخوانید  داستان بازی Final Fantasy 7

دانلود ویدیو از ابرات

تحریریه مجله بازی یک گیمر