فروش Alan Wake 2 به 1.3 میلیون نسخه رسید


Remedy Entertainment تایید کرده است که Alan Wake 2 با 1.3 میلیون فروش، پرفروش ترین بازی این استودیو است.

استودیو رمدی اینترتینمنت اخیراً در بیانیه‌ای اطلاعاتی از عملکرد فروش بازی‌های خود به اشتراک گذاشته است. طبق این اطلاعات، Alan Wake 2 تا پایان سال 2023 یک میلیون نسخه فروخته بود، اما اکنون با فروش 300000 نسخه اضافی، 1.3 میلیون نسخه فروخته است. دنباله آلن ویک نیز در مدت زمان بسیار کوتاه تری نسبت به دیگر آثار رمدی توانست به این میزان فروش دست یابد.

Remedy Entertainment ادعا می کند که Alan Wake 2 در دو ماه اول بیش از 50 درصد بیشتر از Control در چهار ماه اول فروش داشته است و حتی فروش دیجیتال Control را بیش از سه برابر کرده است. Control از زمان انتشار خود در سال 2019 تاکنون چهار میلیون نسخه فروخته است.

Remedy اضافه کرد که یک بازی خوب می تواند در دراز مدت فروش بیشتری داشته باشد و انتظار می رود که Alan Wake 2 نیز چنین باشد.آنها قصد دارند به تبلیغ و حمایت از Ellen Wake 2 ادامه دهند و داستان بازی را با دو پولی گسترش دهند. بسته های توسعه Remedy همچنین قصد دارد با انتشار به‌روزرسانی‌ها و سایر فعالیت‌ها از بازی و جامعه طرفداران آن حمایت کند.

ویرتالای واقعیمدیرعامل Remedi در بیانیه ای جداگانه اعلام کرد که موفقیت Alan Wake 2 بر روی دیگر پروژه های این استودیو و هم اکنون اعضای تیم سازنده بازی و همچنین توسعه دهندگان پروژه Condor یعنی Control 2 تاثیر مثبت داشته است. و بازسازی دو نسخه اول بازی های Max Payne اضافه شده است، آنها انتظار دارند با تسریع در سرعت توسعه، این پروژه ها تا نیمه اول سال 2024 وارد مراحل بعدی تولید شوند.

بخوانید  Peridot، شبیه ساز AR پت شبیه تاماگوچی نیانتیک، اکنون در دسترس است

Alan Wake 2 هم اکنون بر روی پلتفرم های PC، PlayStation 5 و Xbox Series X در دسترس است. Xbox Series S را می توان تجربه کرد. این اثر توانست جوایز بهترین کارگردان بازی، بهترین کارگردان هنری و بهترین داستان سرایی را در The Game Awards 2023 از آن خود کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر