تمایل Boss Obsidian برای ساخت یک بازی جدید Fallout

با این حال، Urquhart در مصاحبه دسامبر خود گفت که Obsidian احتمالاً آماده صحبت در مورد پروژه های جدید در اواخر سال 2023 خواهد بود. او افزود: “برنامه ما با Aowed، Grounded و Outer Worlds 2 پر است.” من نمی دانم چه زمانی قرار است در مورد بازی های جدید صحبت کنیم، اما شاید تا پایان سال 2023. فقط باید ببینیم چه اتفاقی می افتد و این بهترین راه برای ارائه اطلاعات است. هیچ چیزی در برنامه ها وجود ندارد و روی کاغذ چیزی برای گفتن وجود ندارد.

شخصیت بازی Fallout New Vegas

بازی Fallout: New Vegas توسط Obsidian Studio

به نظر می رسد که رئیس Obsidian تمایل زیادی برای ساخت یک بازی Fallout جدید دارد.

اما من به آنچه گفتم پایبندم. من دوست دارم قبل از بازنشستگی یک Fallout دیگر انجام دهم. نمی دانم چه زمانی بازنشسته می شوم و نمی دانم چه زمانی. جالبه. می توانید بگویید من الان 52 ساله هستم یا فقط 52 سال دارم. امیدوارم این اتفاق بیفتد، اما باید منتظر ماند و دید.”

Fergus Urquhart، مدیر عامل Obsidian Entertainment، اخیراً گفته است که اگر فرصتی به او داده شود، علاقه زیادی به کار روی یک بازی Fallout دیگر دارد. رئیس Obsidian یکی از افراد با تجربه در تولید بازی های نقش آفرینی است که از زمان حضور در استودیو Black Isle و Interplay Entertainment در اواخر دهه 1990 در تولید دو بازی اول سری Fallout مشارکت داشته است. Obsidian Fallout: New Vegas را در سال 2010 توسعه داد.

در سال 2018، Obsidian Studio توسط مایکروسافت خریداری شد و با توجه به مالکیت مایکروسافت بر Bethesda که مالک IP Fallout است، احتمال ایجاد یک Fallout جدید Obsidian محتمل به نظر می رسد. در اوایل سال جاری، گزارشی ادعا کرد که صحبت های اولیه درباره دنباله Fallout New Vegas انجام شده است و مایکروسافت علاقه زیادی به انجام این کار ابراز کرده است.

بخوانید  نقد و بررسی Evercade EXP - Retro Bliss Reborn

علاوه بر رئیس Obsidian، کارگردان Fallout New Vegas، جاش سایر، اخیراً در مصاحبه ای گفته است که دوست دارد در آینده دوباره روی این سریال کار کند. او گفت: من عاشق Fallout و دنیای آن هستم. می‌توانم ببینم که دوباره روی آن کار می‌کنم، اما می‌دانی، خواهیم دید که آینده من را به کجا خواهد برد. مدت زیادی است که به آن فکر نکرده ام؛ چون یه جورایی به زندگی من برگشت و بعد رفت. در گذشته گفته بودم طرفداران درباره نیواورلئان صحبت می کنند.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

با این حال، در مصاحبه اخیر با Game Pressure، رهبر Obsidian اعلام کرد که این استودیو در حال حاضر روی یک بازی جدید Fallout کار نمی کند. اورکهارت گفت: «ما روی یک Fallout جدید کار نمی‌کنیم و حتی در مورد اینکه چه خواهد بود صحبت نکرده‌ایم.

من فکر می کنم کالیفرنیا یا غرب میانه نیز بسیار جالب خواهد بود. بنابراین بله، من فکر می کنم مناطق جالب زیادی در ایالات متحده وجود دارد. بسیاری از افراد در سایر نقاط جهان نیز درباره Fallout صحبت کرده اند که به نظر من جالب است. نمی دانم، فکر می کنم فرصت های جالب زیادی وجود دارد. این واقعا به زمان و شرایط تیم بستگی دارد.”