بازیگر Space Jam 2 برای نقش کلیدی به Captain America 4 پیوست


به تازگی بازیگر جدیدی به جمع بازیگران فیلم Captain America: New World Order اضافه شده است که در این فیلم نقشی کلیدی خواهد داشت.

پس از پخش The Falcon and the Winter Soldier در ماه می گذشته، مشخص شد که کاپیتان آمریکا 4 در دست ساخت است. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونبازیگر دیگری به جمع بازیگران کاپیتان آمریکا 4 اضافه شد. ددلاین گزارش داد زوشا راکمور او به جمع بازیگران فیلم Captain America: New World Order اضافه شد و با وجود اینکه اطلاعاتی از نقش او در دسترس نیست، انتظار می رود که او نقشی کلیدی در این فیلم داشته باشد.

زوشا راکمور

آنتونی مکی مانند سم ویلسون با نام مستعار کاپیتان آمریکا، دنی رامیرز با واکین تورس به عنوان فالکون جدید. هریسون فورد به عنوان ژنرال تاندربولت راس، تیم بلیک نلسون در نقش لیدر به عنوان شخصیت شرور اصلی فیلم، شیره هاس به عنوان صبرا و کارل لمبلی آنها در نقش آیزایا بردلی از جمله بازیگران حاضر در فیلم کاپیتان آمریکا: نظم جدید جهانی هستند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

ژول آنها راکارگردان فیلم The Cloverfield Paradox کارگردانی فیلم Captain America: New World Order و نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. مالکوم اسپلمندوش و کریدور موسمی، نویسنده مجموعه شاهین و سرباز زمستان است. در طول سال‌ها، زوشا راکمور در فیلم‌های Precious، The Disaster Artist، Space Jam: A New Legacy، The Mindy Project، I’m Dying Up Here، Black Monday و Cherish the Day بازی کرده است.

فیلم کاپیتان آمریکا: نظم جدید جهانی قرار است در تاریخ 3 می 2024 (14 می 1403) اکران شود.

بخوانید  آمار فروش سری Monster Hunter تا پایان سال 2023 به روز شد