متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

در حال پخش: MLB The Show 23 – Cover Athlete Reveal: Shock the System with Jazz Chisholm Jr.

پنج بازیکن امتیاز 99 را برای MLB The Show 23 دریافت کرده اند که اولین آنها MVP حاکم لیگ آمریکا است. قاضی هارون از نیویورک یانکیز MVP سابق شوهی اوهتانی پارچ شروع برای لس آنجلس آنجلز و تگزاس رنجرز یعقوب گروم همچنین حداکثر امتیاز 99 را دریافت کرده است. باشگاه 99 MVP فعلی لیگ ملی است پل گلد اشمیت از کاردینال های سنت لوئیس و مایک تروتاو همچنین برای فرشتگان بازی می کند.

بخوانید  رونمایی از بازی EA Sports PGA Tour برای کامپیوتر و کنسول های نسل ۹

استودیوی سونی سن دیگو به افشای رتبه‌بندی بازیکنان و رتبه‌بندی کلی تیم‌ها قبل از راه‌اندازی MLB The Show 23، که در تاریخ 28 مارس برای Xbox One، Xbox Series X|S، PS4، PS5 و Nintendo Switch منتشر می‌شود، ادامه خواهد داد. MLB The Show 23 نیز به عنوان بخشی از Xbox Game Pass راه اندازی خواهد شد.

ثبت نام کنید یا وارد شوید

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

استودیو سن دیگو همچنین تعدادی از بازیکنانی که بالاترین امتیاز را کسب کرده‌اند را معرفی کرده است که به حداکثر امتیاز 99 نرسیده‌اند. جاستین ورلندر از نیویورک متس امتیاز 98، موکی بتز از لس آنجلس داجرز امتیاز 96 و مکس شرزر از متس دریافت کردند. همچنین جایزه 96 و کوربین برنز از میلواکی برورز دریافت کرد 95. برخی از نکات برجسته دیگر عبارتند از برایس هارپر از فیلادلفیا فیلیز با 95، مانی ماچادو از سن دیگو پادرس در سال 95 و تازه کار حاکم در لیگ ملی سال. مایکل هریس دوم از آتلانتا بریوز امتیاز کلی 89 را دریافت کرد.

بخوانید  نسخه های آنلاین جدید نینتندو سوییچ دو نسخه انحصاری ژاپنی را به ایالات متحده می آورد