تلاش Naughty Dog برای رفع مشکلات عملکرد و خرابی در نسخه PC بازی The Last of Us Part 1


نسخه PC بازی The Last of Us Part 1 با مشکلات عملکردی در زمان انتشار همراه بود که منجر به بازخورد منفی بسیاری از کاربران Steam شد.

پس از مدت ها انتظار، بالاخره بازی Naughty Dog’s The Last of Us Part 1 برای کاربران رایانه های شخصی در فروشگاه Epic Games و Steam در دسترس قرار گرفت. متأسفانه، این بیلد با مشکلات عملکردی متعددی مواجه شد، به طوری که بازیکنان مشکلاتی مانند خرابی، زمان بارگذاری طولانی و موارد دیگر را گزارش کردند. این موارد باعث شده تا میانگین امتیازات کاربران این بازی در رده Majorly Negative قرار بگیرد.

استودیو Naughty Dog در توییتی جدید اعلام کرد که از این مشکلات آگاه است و در به‌روزرسانی‌های بعدی برای حل آن‌ها تلاش می‌کند: «ما از نگرانی‌های بازیکنان PC The Last of Us Part I آگاه هستیم و سخت برای بررسی آن کار می‌کنیم. شما را در جریان تغییرات آتی قرار خواهیم داد، اما تیم توسعه، انتشار به‌روزرسانی‌ها و رفع اشکالات را با بسته‌های به‌روزرسانی در اولویت قرار می‌دهد.”

Naughty Dog فهرستی از مشکلات نسخه PC بازی The Last of Us Part I را منتشر کرده است که شامل زمان بارگذاری طولانی سایه‌زن، کاهش عملکرد و پایداری هنگام بارگذاری شیدرها در پس‌زمینه و نشت احتمالی حافظه می‌شود. همچنین مشکلاتی در مورد درایورهای کارت گرافیک قدیمی گزارش شده است که باعث می شود بازی حتی با حداقل سیستم مورد نیاز، بی ثباتی یا عدم کارایی را تجربه کند.

Naughty Dog در حال حاضر در حال کار بر روی وصله هایی برای رفع باگ ها است و در صورت انتشار جزئیات بیشتری را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. توسعه دهنده بازیکنان را تشویق کرد تا هر گونه مشکل دیگری را گزارش کنند.

بخوانید  پخش نخستین تیزر سریال The Last of Us شبکه HBO

بازی The Last of Us Part 1 تنها بازی انحصاری پلی استیشن نیست که در مورد رایانه شخصی با مشکلاتی روبرو است. عیب یابی نسخه رایانه شخصی Horizon Zero Dawn Complete Edition ماه ها نیاز به پشتیبانی داشت و بازی Returnal اخیراً در دسترس کاربران رایانه شخصی قرار گرفته است که مشکلات زیادی را تجربه می کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر