پخش نخستین تیزر سریال The Last of Us شبکه HBO

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی HBO نخستین تیزر سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) شبکه‌ی HBO را به اشتراک گذاشت. این تیزر نشان از وفاداری این اقتباس تلویزیونی به بازی‌های مجموعه دارد. این ویدیو شامل یکی از دیالوگ‌های ماندگار جول و الی در نسخه‌ی اول بازی لست آو آس است و بخش کوتاهی از افتتاحیه‌ی دلخراش بازی با حضور سارا را به نمایش می‌گذارد. در این تیزر بیل با نقش‌آفرینی نیک آفرمن و بقایای قارچی یک کلیکر نیز به نمایش در می‌آید. شما می‌توانید تیزر تریلر تازه این سریال مورد انتظار را در ادامه تماشا کنید.

پدرو پاسکال، بازیگر سریال The Mandalorian (مندلورین) و بلا رمزی، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) نقش جول و الی را در سریال The Last of Us بازی می‌کنند. گابریل لونا، بازیگر سریال True Detective (کارآگاه واقعی) در نقش تامی، مرل دندریج در نقش مارلین، نیکو پارکر، بازیگر سریال The Third Day (روز سوم) در نقش سارا، نیک آفرمن، بازیگر سریال Devs (توسعه‌دهندگان) در نقش بیل، استورم رید، بازیگر سریال Euphoria (سرخوشی) در نقش رایلی، لامار جانسون در نقش هنری و کیوان وودارد در نقش سم ظاهر می‌شوند.

دانلود ویدیو از آپارات

شبکه HBO تیزر تریلر جدیدی از سریال The Last of Us را پخش کرد که بخش کوتاهی از افتتاحیه‌ی دلخراش نخستین بازی مجموعه را نشان می‌دهد.

نیل دراکمن، کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا ژبانیچ سکان هدایت قسمت‌های مختلف سریال The Last Of Us را در دست داشتند. سریال لست آو آس برای پخش در اوایل سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است، اما هنوز تاریخ دقیق آغاز فصل اول آن مشخص نیست. نظر به اینکه داستان این سریال در اپیزودهایی یک ساعته روایت می‌شود، طرفدارها می‌توانند انتظار داشته باشند که نخستین فصل آن چیزی در حدود ۱۰ ساعت به‌طول بیانجامد. بخش تلویزیونی شرکت سونی پیکچرز، شرکت ورد گیمز، شرکت مایتی مینت و استودیوی ناتی داگ وظیفه‌ی تولید این اقتباس را برعهده دارند.

بخوانید  تایید ساخت انیمه Psycho-Pass جدید



منبع

در خلاصه‌ی داستان اقتباس تلویزیونی The Last of Us (لست آو آس) می‌خوانیم: «داستان سریال ۲۰ سال پس از نابودی تمدن نوین رخ می‌دهد. جول، یک بازمانده‌ی سرسخت برای خارج کردن دختری ۱۴ ساله با نام الی از یک منطقه‌ی قرنطینه‌ی آزاردهنده استخدام می‌شود. آنچه در وادی امر به یک کار ساده شباهت دارد، خیلی زود به سفری متأثرکننده و خشونت‌آمیز تبدیل می‌شود و آن‌ها باید سراسر ایالات متحده را زیر پا بگذارند و برای بقا به یکدیگر تکیه کنند».