شرایر: بازی Star Wars: Knights of the Old Republic – Remake امسال منتشر نمی‌شود

شرکت امبریسر گروپ اخیرا اعلام کرد که وظیفه توسعه‌ی یکی از پروژه‌های AAA خود را به استودیو داخلی دیگری محول کرده است. در گذشته گزارش‌هایی مبنی‌بر مواجهه‌ی ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic استودیو Aspyr با مشکلات قابل‌توجه در توسعه منتشر شد که احتمالا به همان پروژه اشاره دارد. پس طرفدارها براساس جدیدترین اخبار بازی حدس می‌زنند که پروژه‌ی بازسازی بازی Star Wars: Knights of the Old Republic از استودیو Aspyr بیرون آمده است و حالا استودیو اصلی Saber Interactive روی آن کار می‌کند.

گویا بازی Star Wars: Knights of the Old Republic – Remake حداقل فعلا در پشت صحنه برای عرضه در سال ۲۰۲۵ میلادی برنامه‌ریزی شده است. این بازی در زمان عرضه در دسترس کاربران پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار می‌گیرد. منابع آگاه با تایید گمانه‌زنی‌های طرفدارها می‌گویند که درحال‌حاضر Saber Interactive وظیفه‌ی توسعه‌ی این ریمیک را برعهده دارد. البته این موارد هنوز رسما تأیید یا تکذیب نشده است.



منبع

با اینکه شرکت Embracer اعلام کرد که این بازی با تأخیر زیادی روبه‌رو نمی‌شود، اما ظاهرا احتمال عرضه‌ی آن در آینده‌ی نزدیک نیز پایین است. چند روز پیش رسانه‌ی پی‌سی گیمر با انتشار توئیتی از احتمال عرضه بازی Star Wars: Knights of the Old Republic – Remake در سال ۲۰۲۲ خبر داد. جیسون شرایر اخیرا در پاسخ به این توئیت اظهار داشت که «این ریمیک قطعا در سال جاری عرضه نخواهد شد». کاربر دیگری نیز به انتشار بازی در سال ۲۰۲۴ اشاره کرده بود که جیسون شرایر در پاسخ گفت: «حتی انتشار بازی در سال ۲۰۲۴ هم یک امید واهی است؛ مگر اینکه مقیاس پروژه کوچک‌تر شود».

بخوانید  اندازه Paper Mario: The Thousand-Year Door فاش شد

جیسون شرایر به‌تازگی گفت که طرفدارها به‌هیچ‌عنوان نباید در سال جاری منتظر انتشار بازی Star Wars: Knights of the Old Republic – Remake باشند.