شایعه: بازسازی متال گیر سالید 3 در سال 2024 منتشر خواهد شد

در پایان نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

پیش از این شایعه شده بود که این شرکت قصد دارد در رویداد E3 امسال یک نسخه بازسازی شده Metal Gear Solid 3 و یک بازی جدید Castlevania را معرفی کند. علاوه بر این، اوایل امسال بود نوریاکی اوکامورایکی از تولیدکنندگان سابق کونامی از انتشار اخباری در مورد برخی بازی های مورد انتظار این شرکت در سال جاری خبر داد تا گمانه زنی ها در مورد احتمال ادامه سری Silent Hill توسط دیگر بازی های کلاسیک و محبوب این شرکت ایجاد شود.

رابینسون ادعا می کند که کونامی اکنون قصد دارد نسخه بازسازی شده Metal Gear Solid 3 را در سال 2024 راه اندازی کند. علاوه بر این، او از احتمال عرضه مجدد برخی از بازی های قبلی سری Metal Gear Solid تحت این برنامه خبر داد که در شایعات دیگری به آن اشاره شد. شایعات می گویند که برخی از بازی های Metal Gear Solid با نسخه بازسازی شده MGS3 بازسازی خواهند شد.

طبق توضیحات رابینسون، کونامی قصد داشت پروژه بازسازی Metal Gear Solid 3 را در رویداد E3 امسال به نمایش بگذارد. اما پس از شک و تردیدهایی در مورد برگزاری یا عدم برگزاری E3 2023 به وجود آمد باید دید این برنامه ها چگونه تکامل خواهند یافت.

اندی رابینسون در سال 2021، مجله VGC ادعا کرد که کونامی در حال کار بر روی یک نسخه کاملاً بازسازی شده از بازی کلاسیک Metal Gear Solid 3: Snake Eater با همکاری استودیوی سنگاپوری Virtuos است. او حالا در توییتر جزئیات جدیدی از روند توسعه این پروژه و زمان احتمالی انتشار آن را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

بخوانید  نیک آفرمن در قسمت The Last Of Us فرانک و بیل: "این یک داستان همجنسگرا نیست، یک داستان عاشقانه است"

شایعات جدیدی مبنی بر انتشار احتمالی بازسازی متال گیر سالید 3 در سال آینده وجود دارد که با گمانه زنی های قبلی از منابع مختلف مطابقت دارد.