تعداد بسیار کمی از بینندگان Crash Team Rumble on Twitch

در حالی که انتقاد منتقدان از Crash Team Rumble معمولی بوده است، این عدم علاقه بازیکن عجیب است. زیرا گیم پلی و شخصیت های زیاد بازی باید منظره ای سرگرم کننده را ارائه می کردند که برای پلتفرم های استریم گزینه ای عالی است. اما زمان انتشار این بازی مناسب نبود و نزدیک به آثار محبوبی چون Street Fighter 6، BattleBit Remastered و F1 23 منتشر شد.

اگرچه زمان زیادی از انتشار بازی Crash Team Rumble نمی گذرد، اما تعداد بینندگان این اثر در سایت توییچ بسیار کم است.

شاید عرضه نشدن این بازی کرش بر روی PC مقصر این تعداد کم بازدیدکننده باشد. معمولاً Co-ops های چند نفره در صورت سازگاری با سیستم های ویندوز به خوبی کار می کنند. اما متاسفانه از آنجایی که بازی Crash Team Rumble تنها بر روی کنسول های نسل قبلی و فعلی پلی استیشن و ایکس باکس قابل بازی است، تعداد بازیکنان به این پلتفرم ها محدود می شود. گیمرهای این کنسول ها عمدتاً درگیر بازی های تیراندازی اول شخص مانند Call of Duty، Apex Legends و Fortnite هستند.

بازی Crash Team Rumble، بازی Co-op اکتیویژن که شخصیت های زیادی از دنیای Crash Bandicoot را به نمایش می گذارد، عملکرد خوبی نداشت. در واقع، اگرچه این بازی کمتر از دو هفته پیش منتشر شد، اما تعداد بینندگان در سایت توییچ کمتر از 30 نفر هستند.

تعداد بازدیدکنندگان توییچ تیم رامبل Crash و مقایسه با آثار دیگر

خوشبختانه از آنجایی که این بازی هنوز در مراحل ابتدایی است، سازندگان هنوز فرصت دارند تا با انتشار آن بر روی پلتفرم های بیشتر و بهبودهای مناسب، وضعیت را بهبود بخشند. اما زمان این کار نیز مهم است و Activision و Toys for Bob ممکن است زمان زیادی نداشته باشند. چون به تاریخ انتشار آثار محبوبی مثل استارفیلد نزدیک می شویم.

بخوانید  Avatar: The Last Airbender Review – بازیابی تعادل

تفاوت تعداد بینندگان بازی با آثار ذکر شده بسیار چشمگیر است. بیننده SF6 برابر با 19000، بازسازی BattleBit برابر با 14000 بیننده و فرمول 1 برابر با 3500 نفر است. در مقابل، بیننده Crash Team Rumble بین 30 تا 40 نفر است که کمی بیشتر از Pikmin 1 است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر