تریلر Tekken 8 کوما را در حال استفاده از سالمون در نبرد نشان می‌دهد


Bandai Namco در تریلر جدید Tekken 8 از Kuma رونمایی کرد و برخی از ترکیب‌های ترکیبی جدید این شخصیت را به نمایش گذاشت.

قبلا تایید شده بود که بازی مبارزه ای مورد انتظار Tekken 8 در زمان عرضه دارای 32 جنگنده مختلف خواهد بود. کمپانی Bandai Namco با انتشار تریلرهای جذاب، این نبردها را به طور جداگانه تبلیغ می کند و اکنون به نظر می رسد زمان آن رسیده است که خرس قهوه ای کلاسیک سری، Kuma را فاش کنیم.

کوما در نبردهای تکن از نسخه اول این سری حضور داشت. در داستان شاهد مرگ کوما به دلیل کهولت سن هستیم، سپس پسرش به نام کوما دوم جایگزین این شخصیت می شود و به این ترتیب این خرس در تمامی نسخه های Tekken حضور داشته است. اگرچه به نظر می رسد کوما از کمبوهای سنگین و آهسته استفاده می کند و ممکن است در لیست بهترین مبارزان این سری نباشد، این خرس به دلیل طبیعت زیبایش همیشه مورد علاقه طرفداران بوده است.

در تریلر گیم پلی بازی شاهد مبارزه کوما با پل فینیکس و پاندا هستیم. یک خرس قهوه ای می تواند از چنگال های خود برای ضربه محکم به حریفان استفاده کند، آنها را بگیرد و با دندان هایش پرتاب کند. همچنین یک ماهی بزرگ را می توان سلاح اصلی کوما دانست که به کمک آن می تواند کمبوهای خرد کن را انجام دهد. کوما می تواند این ماهی را به موشک تبدیل کند و در حین انجام حرکت ویژه خود به حریف شلیک کند.

بازی Tekken 8 در 26 ژانویه 2024 (6 فوریه 1402) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر خواهد شد.

بخوانید  احتمال احیای بازی های Legacy Of Kain و Gex

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر