توسعه دهنده شخصی که روی بازی جدید کار می کند


Atlus، سازنده سری بازی های Persona، در حال کار بر روی بازی جدیدی است که هنوز معرفی نشده است.

در جدیدترین اخبار بازی با خبر شدیم که Atlus، سازنده سری بازی های Persona اخیراً او شروع به ساخت یک بازی جدید کرده است که فعلاً باید منتظر باشیم. این پروژه که اخیرا اعلام نشده است بخشی از برنامه کاری اطلس برای سال 2024 و پس از آن است.

سال 2023 سال نسبتاً آرامی برای Atlus بوده است و در این دوره 12 ماهه تنها شاهد انتشار Persona 5 Tactica از این توسعه دهنده بوده ایم. با این حال، سال 2024 برای طرفداران آثار این زیرمجموعه سگا سال هیجان انگیزی خواهد بود. زیرا آنها می توانند در اوایل سال جاری Persona 3 Reload و Unicorn Overlord را تجربه کنند و سپس اولین IP جدید این شرکت در بیش از یک دهه گذشته، Metaphor: ReFantazio، از راه خواهد رسید.

اکنون، ایجی ایشیدایکی از تولیدکنندگان باتجربه و قدیمی Atlus گفت که این سه بازی تنها پروژه های در دست ساخت نیستند. در مصاحبه اخیر خود با رسانه ژاپنی 4Gamer، او فاش کرد که Atlus همچنین در حال کار بر روی یک بازی جدید معرفی نشده است، که مشخص نیست چه زمانی شاهد انتشار آن خواهیم بود. ایجی ایشیدا اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت، اما تایید کرد که او کارگردان بازی نیست. ایشیدا قبلا کارگردانی Shin Megami Tensei: Strange Journey، Tokyo Mirage Sessions #FE Encore و Soul Hackers 2 را بر عهده داشته است.

این بازی غیرمنتظره Atlus می تواند پروژه Asa باشد که مدتی پیش در اینترنت شایعه شده بود. شایعات حاکی از آن است که این پروژه یک اسپین آف جشن برای Persona خواهد بود. این شایعه همچنین از ساخت بازی Persona 6 خبر داد و از معرفی و عرضه Project Asa و ششمین نسخه از سری Persona در سال 2024 صحبت کرد.

بخوانید  فروش جمعه سیاه Best Buy اکنون دارای معاملات بازی است

شایعه شده بود که Atlus در حال توسعه پروژه دیگری به عنوان اسپین آف Shin Megami Tensei 5 است. ممکن است حتی پروژه ای که Eiji Ishida به آن اشاره می کند این بازی باشد. زیرا او تجربه بیشتری در ساخت چنین آثاری دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر