تریلر New Banishers: Ghosts of New Eden کمپین و تاثیر انتخابات را نشان می دهد


استودیو داناد با انتشار تریلر جدیدی از گیم پلی Banishers: Ghosts of New Eden، مبارزات، عواقب تصمیمات و ویژگی های متفاوت هر شخصیت را به نمایش گذاشت.

از آنجایی که Banishers: Ghosts of New Eden تا دو هفته دیگر منتشر می شود، استودیو داناد در حال گسترش تبلیغات این بازی اکشن نقش آفرینی است. در تریلر جدید این بازی جزئیاتی از قسمت های مختلف بازی و شخصیت های اصلی آن به نمایش گذاشته شده است.

به عنوان دو شخصیت اصلی بازی، Red و Antea، اعضای گروه Banishers، بازیکنان در سال 1695 وارد دنیای New Eden در آمریکای شمالی می‌شوند. از آنجایی که اعضای این فرقه مجبور هستند از انسان‌ها در برابر ارواح محافظت کنند و به آنها کمک کنند تا به راه خود ادامه دهند. مشکل مربوط به دو شخصیت اصلی داستان است. وقتی آنته آ به روح تبدیل می شود، رد باید تصمیم بگیرد که آیا او را با گرفتن روح دیگران و شکستن عهدش به زندگی بازگرداند یا به روح آنته کمک کند تا او را بهبود بخشد.

بازیکنان می توانند کنترل هر دو شخصیت را در طول جنگ به دست بگیرند. رد بر اسلحه، شمشیر و مهارت های خود تکیه می کند و Anthea از حملات ماورایی استفاده می کند. ارتقاء هر کاراکتر ویژگی های جدیدی به آن ها اضافه می کند و به عنوان مثال آسیب حملات هنگام تغییر کاراکترها را افزایش می دهد. علاوه بر این، Anthea می تواند با استفاده از Veil به جهان سفر کند و با توانایی های خود مسیرهای جدیدی را باز کند.

بخوانید  Inside Movie Review An Inner Journey to Survive

بازی Banishers: Ghosts of New Eden در 24 بهمن (13 فوریه) در دسترس کاربران پلتفرم سری ایکس باکس | Xbox Series S، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار خواهد گرفت.

دانلود از آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر