تریلر Disco Elysium: Final Cut بازی Collage Mode Reveal

در ادامه مطلب کریس پریستمنتوسعه‌دهنده اصلی توضیح داد: «آخرین به‌روزرسانی Disco Elysium یک راه کاملاً جدید برای کشف دنیای آن ارائه می‌دهد. زیرا این یک خانه عروسک، یک بوم خالی و یک ماشین داستان سرایی است که همگی در یک مجموعه قرار گرفته اند. ما این مد را برای طرفداران با استعداد خود ایجاد کردیم. از آنجا که ما چند سال گذشته را صرف تحسین همه چیزهایی که آنها خلق می کنند، کرده ایم. از نقاشی های جذاب گرفته تا داستان های کوتاه به یاد ماندنی و بازی های شگفت انگیز. حالا بیایید امیدوار باشیم که تعداد بیشتری وجود داشته باشد. ما فقط می خواهیم آنها با کیم کیتسوراگی مهربان باشند. زیرا فقط او می تواند مقداری از این عشق را تحمل کند.

استودیو ZA/UM تریلر جدیدی از محتوای رایگان Collage Mode بازی Disco Elysium: The Final Cut منتشر کرده است.

در حالت Collage، بازیکنان علاوه بر اینکه می‌توانند شخصیت‌ها را در حالت‌های مختلف قرار دهند، می‌توانند اندازه آن‌ها را تغییر دهند یا شخصیت‌ها را بچرخانند. علاوه بر این، برای تزئین کولاژ، علاوه بر فیلترهای مختلف، می توانید جلوه های محیطی مانند مه، برف و باران را فعال کنید یا زمان روز را تغییر دهید. عناصر و برچسب های مختلفی برای قرار دادن روی کاراکترها در دسترس هستند و حتی می توانید متن دلخواه خود را در کلاژ قرار دهید.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

کاسپر تام کم عمقمدیر هنری استودیو ZA/UM گفت: «حالت کلاژ ابزار فوق‌العاده‌ای است که شخصیت‌ها، محیط‌ها و جلوه‌های بصری Disco Elysium را تحت کنترل همه بازیکنان قرار می‌دهد تا هنر خلاقانه‌شان را به نمایش بگذارند. حالت همچنین به شما امکان می‌دهد ابزارهای مختلف را در دست بگیرید و تغییر دهید. مدل‌های شخصیت‌های درون بازی مانند یک اسباب‌بازی مومی با دست قابل کنترل است.”

بخوانید  در پوستر جدید فیلم Ant-Man 3، دنیای کوانتومی را به نمایش بگذارید

محتوای Free Collage Mode از Disco Elysium: The Final Cut اکنون برای بازیکنان رایانه شخصی و در روزهای آینده برای پلتفرم‌های Nintendo Switch، PlayStation 5، PlayStation 4، Xbox One و Xbox Series X در دسترس است. Xbox Series S منتشر خواهد شد.

بازی Disco Elysium The Final Cut

استودیو ZA/UM به تازگی به‌روزرسانی جدیدی را برای Disco Elysium: The Final Cut بر روی رایانه شخصی منتشر کرده است که محتوای Collage Mode رایگان را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. این حالت جدید در واقع نوعی حالت عکس به حساب می آید و بازیکنان می توانند از آن برای قرار دادن شخصیت های مختلف در مکان های مختلف و با ژست های مختلف استفاده کنند تا در نهایت یک کلاژ بسازند. آنها همچنین می توانند این کلاژ را با فیلترها و جلوه های بصری مختلف سفارشی کنند.

دانلود فیلم آپارات