تریلر راه اندازی Remnant 2 Handler Class منتشر شد

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی چیست؟ آن را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

به عنوان بخشی از پوشش انحصاری IGN First برای این ماه، Gunfire Games تریلر جدیدی از بازی Remnant 2 منتشر کرده و جزئیات جدیدی را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این استودیو قبلا کلاس رزمی Gunslinger را معرفی کرده بود که بر پایه تیراندازی و حمله است. اکنون تیم سازنده با پخش تریلر جدید بازیکنان را با کلاس پشتیبانی Handler آشنا می کند. مبارز این کلاس که یک سگ را به عنوان یک همراه می بیند، مناسب بازیکنانی است که قصد دارند بازی را به تنهایی تجربه کنند.

سگ خانگی کلاس Handler می تواند در حالت های مختلف بازی نقش آفرینی کند و در هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارد. مانند بن کرتون، طراح اصلی Remnant 2، می گوید که هر زمان بازیکنان حالت های توانایی سگ خانگی خود را تغییر دهند، نوار قدرت آن تغییر رنگ می دهد تا بازیکنان بدانند. از توانایی های این سگ می توان به سگ نگهبان برای زوزه کشیدن و آسیب رساندن به دشمنان در یک منطقه، پشتیبانی از سگ برای افزایش سلامت بازیکن و سگ حمله برای افزایش خروجی آسیب اشاره کرد.

در پایان استودیو Gunfire Games تایید کرد که بازی شوتر و روح مانند Remnant 2 در تابستان 2023 بر روی پلتفرم های PC، PlayStation 5 و Xbox Series X عرضه خواهد شد.Xbox Series S منتشر خواهد شد.

علاوه بر این، بازیکنان می توانند از سیستم پینگ برای فرمان دادن به سگ و ارسال آن به مکان های مختلف استفاده کنند. بازیکنان این امکان را دارند که سگ را با فشار دادن یک کلید خاص صدا کنند. به نظر می رسد بهترین امتیاز این کلاس محدود است. این امتیاز به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در صورت داشتن قلب اژدها و کشته شدن در جنگ، یک سگ خانگی داشته باشند تا آنها را احیا کند. علاوه بر این، با استفاده از این امتیاز، می توان به سگ خانگی دستور داد تا یکی از همراهان بازیکن را که روی زمین افتاده اند را احیا کند و آیتم Dragon Heart را داشته باشد.

بخوانید  فورتنایت به آواتار اشاره می کند: آخرین رویداد کراس اوور Airbender

استودیوی Gunfire Games از تریلر جدیدی از کلاس رزمی Handler بازی Remnant 2 رونمایی کرده است.

دانلود فیلم آپارات