ونسا هاجنز در Bad Boys 4 بازمی گردد

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم ونسا هوجنز دوباره برای بازی در نقش کلی، متخصص اسلحه در قسمت چهارم Bad Boys به نمایش درآمد ویل اسمیث و مارتین لارنس بازگشت این فیلم سونی پیکچرز در مرحله پیش تولید است و فیلمبرداری آن از ماه آینده در آتلانتا آغاز خواهد شد. جزئیات فیلمنامه فیلم مخفی نگه داشته می شود، اما تولید این پروژه پس از رونمایی در فوریه افزایش یافته است.

ونسا هاجنز در چهارمین قسمت از فیلم پسران بد سونی پیکچرز در نقش کلی متخصص اسلحه بازی خواهد کرد.

ونسا هاجنز اولین بار در فیلم پسران بد برای زندگی ظاهر شد و به عنوان یکی از اعضای تیم AMMO به رهبری ستوان ریتا سکادا بازی کرد. پائولا نونز با آن بازی کرد الکساندر لودویگستاره سریال وایکینگ ها (وایکینگ ها) و چارلز ملتن، بازیگر سریال Riverdale (Rivedale) همکاری کرد. هنوز مشخص نیست که آیا سایر اعضای AMMO در Bad Boys 4 بازخواهند گشت یا خیر، اما با بازگشت ونسا هاجنز، این احتمال وجود دارد که این اتفاق بیفتد.

عادل العربی و بلال فلاحکارگردانان پسران بد برای زندگی در راس قسمت چهارم قرار دارند و کریس برمنر فیلمنامه آن را به عرصه نویسندگی تبدیل می کند. قسمت سوم پسران بد با بودجه 90 میلیون دلاری توانست 426.5 میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد و به عنوان بهترین فیلم این مجموعه و چهارمین فیلم پرفروش سال 2020 شناخته شود. جری بروکهایمرویل اسمیت و داگ بلگراد تهیه کننده دیوتی و مارتین لارنس، جیمز لیزر، مایک استنسون، بری والدمن و ژان مون آنها تهیه کننده اجرایی Bad Boys 4 خواهند بود.

بخوانید  نمایش افتتاحیه Dead Space Remake با ویدیوی گیم پلی جدید منتشر شد