نمایش افتتاحیه Dead Space Remake با ویدیوی گیم پلی جدید منتشر شد

ویدئوی نمایش داده شده بر روی کامپیوترهای شخصی ضبط شده است. با وضوح 4K و نرخ فریم 60. در این ویدیوی 18 دقیقه ای گفتگوی شخصیت اسحاق با همراهانش را می بینیم. همانطور که احتمالا می دانید، این شخصیت در نسخه اصلی هیچ دیالوگی نداشت. توپچی رایت، صداپیشه این شخصیت در نسخه های دوم و سوم، برای صداپیشگی آیزاک کلارک در نسخه بازسازی شده با EA Motive همکاری کرد و روح جدیدی را به این بازسازی وارد کرد. از طرفی جزئیات بصری اثر هنری چشم نواز است و شاهد نورپردازی و طراحی بافت زیبایی هستیم.

بازی Dead Space Remake در تاریخ 27 ژانویه (بهان 7) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس و رایانه های شخصی عرضه می شود.

ساعاتی پیش ویدیویی 18 دقیقه ای از گیم پلی بازی Dead Space Remake در اختیار کاربران قرار گرفت که در آن شاهد صحنه افتتاحیه این اثر مورد انتظار هستیم.

دانلود فیلم آپارات

نظرت چیه عزیزم؟ آیا نسخه اصلی را امتحان کرده اید؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ نظرات خود را با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

آخرین اخبار بازی، استودیوی بازی سازی Motive به تازگی یک ویدیوی طولانی از گیم پلی بازی مورد انتظار Dead Space Remake منتشر کرده است. ویدئوی مذکور از طریق کانال رسمی IGN Media در یوتیوب منتشر شده است و در آن قسمت آغازین این اثر را مشاهده می کنیم. جایی که آیزاک کلارک و شخصیت های همراه او ابتدا وارد سفینه فضایی ایشیمورا می شوند.

بخوانید  تریلر بازسازی Brothers: A Tale of Two Sons گرافیک چشم نواز بازی را به نمایش می گذارد

افتتاحیه جذاب نسخه اصلی Dead Space که در سال 2008 منتشر شد، توسط بسیاری از طرفداران ژانرهای ترسناک و بقا به یادگار مانده است. می توانید ویدیوی ارسال شده در زیر را تماشا کنید.