تریلر جدید Star Wars Jedi: Survivor تا چند ساعت آینده منتشر خواهد شد

در Star Wars Jedi: Survivor، بازیکنان می‌توانند از توانایی‌های جدید Force و پنج حالت شمشیر نوری استفاده کنند. انواع جدیدی از دشمنان مانند DT Sentry Droid نیز در انتظار شما هستند که با سلاح های مختلف وارد درگیری می شوند و حتی پس از قطع شدن یکی از اندام ها به مبارزه ادامه می دهند. این بازی در تاریخ 8 می (28 فروردین) بر روی پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

بازی Star Wars Jedi: Survivor از Respawn Entertainment یکی از مهم ترین آثاری است که در بهار سال 2023 منتشر خواهد شد و با توجه به اینکه تنها یک ماه تا عرضه این بازی اکشن ماجراجویی فاصله داریم، الکترونیک آرتز بازاریابی خود را آغاز کرده است. با این حال در جدیدترین اخبار بازی مطلع می شویم که اکانت توییتر جنگ ستارگان روز دوشنبه 8 اسفند به وقت ایران با پخش تیزری از تریلر جدیدی از بازی خبر داد.

دنباله آن پنج سال پس از قسمت اول می گذرد و دوباره ماجراهای کال کاستیس را در حالی که با امپراتوری می جنگد دنبال می کند. او برای زنده ماندن هر کاری می کند. بازیکنان این بازی نه تنها با شخصیت های جدید مانند آکونا بود آنها ملاقات خواهند کرد، اما در سیارات دیگری مانند Koboh راه خواهند رفت. این سیارات بسیار بزرگتر از سیارات نسخه اول هستند و دارای تعداد زیادی ماموریت جانبی، وسایل حمل و نقل و اتاق های جداگانه خواهند بود.

تیزر جدیدی از Star Wars Jedi: Survivor یک تصادف احتمالی در سیاره Koboh را نشان می دهد و به تریلر کامل بازی در اواخر امروز اشاره می کند.

بخوانید  امکان انتشار بازی Starfield با رده سنی بزرگسالان