تلاش بلیزارد برای رفع انتظار طولانی بازیکنان برای ورود به بازی در نسخه بتای Diablo 4

در میان آخرین اخبار بازی، می دانیم که بلیزارد اینترتینمنت در مورد انتظار بازیکنان برای شروع بازی در نسخه بتای Diablo 4 برای مدت طولانی گزارش داده است. برخی از بازیکنان گفته اند که برای شروع بازی چندین ساعت در صف مانده اند و حتی پس از ورود به سیستم، آنها با خرابی ها و مشکلاتی در ارتباط با دوستان برای تجربه همکاری مواجه شدند. این مشکلات عملا بسیاری از کاربران را از تجربه نسخه بتا Diablo 4 باز می دارد.

آدام فلچر اضافه کرد: “این آخر هفته به سختی روی این مسائل کار خواهیم کرد. وقتی این مشکلات حل شد، می‌توانیم تعداد بازیکنان ورودی را افزایش دهیم و زمان انتظار برای شروع بازی به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.” Diablo منتشر کرده است. لیستی از اشکالاتی که بلیزارد روی رفع آنها کار می کند و می توانید آنها را در زیر مشاهده کنید. امیدواریم این مشکلات به زودی برطرف شود تا بازیکنان بتوانند با خیال راحت از بازی لذت ببرند.

  • گاهی اوقات بازیکنان نمی توانند در حین بازی به مهمانی های بازیکنان دیگر بپیوندند.
  • بازیکنانی که از بازی اخراج می شوند یک پیغام خطایی دریافت می کنند که نشان می دهد حزب آنها وجود ندارد.
  • کشش زمانی رخ می دهد که بازیکنان بین مناطق حرکت می کنند.
  • در برخی سیستم ها مصرف رم و پردازنده گرافیکی افزایش می یابد.

بلیزارد اعلام کرده است که از مشکلاتی که بازیکنان با نسخه بتا Diablo 4 دارند آگاه است و در تلاش است تا آنها را حل کند.

حال مدیر بازاریابی دیابلو نسبت به این مسائل آگاهی خود را اعلام کرده و از شکیبایی بازیکنان تا رفع کامل آنها تشکر کرده است. آدام فلچر او با ارسال پیامی جدید در انجمن بلیزارد، نوشت: «تیم Dev [بازی Diablo 4] روی برخی از مسائلی که باعث قطع ارتباط بازیکنان از سرور می‌شد و تجربه آنها را تحت تأثیر قرار می‌داد، کار کرد. در حال حاضر تعداد بازیکنانی که وارد بازی می شوند را رصد می کنیم تا راه حلی برای حل مشکل قطع ارتباط کاربر پیدا کنیم.

بخوانید  It's Time To Give Ghostbusters 2016 Another Shot

راد فرگوسنمدیر عامل دیابلو اخیرا تایید کرده است که “هیچ برنامه ای برای عرضه Diablo 4 در Game Pass وجود ندارد.” در حالی که این ممکن است در آینده تغییر کند، اما کسانی که امیدوارند بازی Diablo 4 را در ژوئن تجربه کنند باید یک نسخه از این بازی را خریداری کنند. Xbox Series S و PC منتشر خواهند شد.

گرافیک و آثار هنری Diablo 4 Blizzard در ژوئن 2021 قبل از آلفا

نسخه بتای بازی از 4 تا 6 آوریل (24 تا 26 مارس) برای بازیکنان در دسترس خواهد بود و پیش خریداران می توانند از 26 تا 28 مارس (17 تا 19 مارس) آن را تجربه کنند. در این نسخه می توانید پیش درآمد و اکت 1 را کشف کنید که شامل اولین منطقه بازی به نام Fractured Peaks است. بازیکنان در این نسخه فقط می توانند به سطح 25 برسند، اما تا پایان زمان مشخص شده می توانند به بازی ادامه دهند.