امکان انتشار بسته الحاقی پولی Separate Ways به بازی Resident Evil 4 Remake در اواخر سال 2023

بسته الحاقی Separate Ways یک داستان جانبی Resident Evil 4 است که پس از انتشار نسخه GameCube برای پلتفرم های دیگر منتشر شد. این بسته الحاقی شامل Ida Wang به عنوان یک شخصیت قابل بازی، یک اسلحه بغل، حملات غوغا منحصر به فرد و یک Clawshot برای دسترسی به نقاط مختلف روی نقشه است. در این بسته الحاقی قسمت هایی مانند نبرد در دهکده تغییر کرده و جزئیات بیشتری در مورد سهم ایدا وانگ در داستان ارائه شده است.

Capcom هنوز به طور رسمی انتشار بسته الحاقی Separate Ways را تایید نکرده است و نمی دانیم که آیا طرفداران می توانند این کمپین جانبی را تجربه کنند یا خیر. به هر حال باید منتظر انتشار اطلاعات موثق باشیم. بازی Resident Evil 4 Remake در تاریخ 24 مارس 2023 (4 آوریل 1402) برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC برنامه ریزی شده است.

Resident Evil 4 Remake اواخر این هفته منتشر خواهد شد و تاکنون با استقبال خوبی از سوی منتقدان مواجه شده است. در آینده، محتوای The Mercenaries و PlayStation VR2 از این بازسازی به‌عنوان به‌روزرسانی‌های رایگان در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت، اما طرفداران باید منتظر چه محتوای دیگری باشند؟

همانطور که افشاگر صنعت بازی AestheticGamer با نام مستعار Dusk Golem اشاره کرد، برنامه توسعه Separate Ways یک بسته پولی جداگانه خواهد بود که “جامع تر” از نسخه اصلی است و “احتمالا” در اواخر سال 2023 راه اندازی خواهد شد. Dusk Golem در انجمن Resetera تایید کرده است که این بسته الحاقی بعداً در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و «طولانی‌تر و جامع‌تر» از بسته الحاقی اصلی Separate Ways خواهد بود.

بخوانید  WoW Dungeons در حال تعمیرات اساسی دشواری هستند و این بیشتر از کمی گیج کننده است

Dusk Golem ادعا کرده است که بسته الحاقی Resident Evil 4 Remake Separate Ways جامع تر از نسخه اصلی خواهد بود و احتمالا اواخر سال جاری منتشر خواهد شد.