تریلر جدید فیلم انیمه Blue Lock رقابت هیجان انگیز فوتبال را به نمایش می گذارد

استودیوی هشت بیت تریلر جدیدی از فیلم Blue Lock Nagi Movie منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات این فیلم هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمه Blue Lock منتشر شده است. استودیوی هشت بیت به تازگی دومین تریلر فیلم Blue Lock: Episode Nagi را منتشر کرده است که در آن شاهد اتفاقات بیشتری از این انیمیشن هستیم که بر روی شخصیت های Seishiro Nagi و Reo Mikage تمرکز دارد. استودیو 8 بیت برای تولید انیمه Blue Lock بازگشته است و شما می توانید این تریلر را در زیر تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمه Blue Lock: Episode Nagi در 19 آوریل 2024 (31 آوریل 1403) در ژاپن اکران خواهد شد. انیمه Blue Lock برگرفته از مانگای به همین نام اثر Munyuki Kaneshiro است که جلد اول آن در سال 2018 منتشر شد و تاکنون 27 جلد از این مانگا نوشته و پخش شده است و داستان مانگا ادامه دارد. Tatsuki Watanabe و Shunsuke Ishikawa کارگردانی این فیلم را بر عهده دارند و تاکو کیشیموتو در حال نوشتن فیلمنامه انیمیشن Blue Lock است.

Blue Lock: Episode Nagi بر اساس مانگای سه جلدی به همین نام ساخته شده است که پیش درآمدی برای انیمه و مانگا به حساب می آید. فصل اول انیمه Blue Lock تولید شد و شامل 24 قسمت بود و بین سال های 2022 تا 2023 پخش شد. علاوه بر قسمت سینمایی این انیمه، فصل دوم Blue Lock نیز در دست ساخت است که در زمان نامشخصی پخش خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Lego 2K Drive Is On Sale For 50% Off For Black Friday