سه بازی ماریو به نینتندو آنلاین می آیند

نینتندو سه بازی ماریو از پلتفرم Game Boy را به سرویس Nintendo Online خود اضافه خواهد کرد.

طرفداران فرنچایز ماریو می توانند سه بازی دیگر Game Boy را در این هفته با اشتراک آنلاین سوییچ تجربه کنند. نینتندو در اطلاعیه جدید خود تایید کرد که از روز سه شنبه 12 مارس 2024، سه بازی Dr Mario از Game Boy به همراه Mario Golf و Mario Tennis از Game Boy Caller به سرویس آنلاین Nintendo Switch اضافه خواهند شد.

در بازی دکتر ماریو، بازیکنان باید با انداختن قرص های رنگی به ماریو کمک کنند تا تمامی ویروس ها را در هر مرحله از بین ببرد و در نهایت با هماهنگی رنگ ها مرحله را کامل کنند. از سوی دیگر، ماریو گلف اولین تجربه گلف را با شخصیت های سریال ارائه کرد و توسط استودیوی Camelot Software Planning توسعه یافت. این بازی شامل یک حالت داستانی منحصر به فرد با ویژگی های نقش آفرینی است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا از بین چهار شخصیت جو، گیلاس، کید یا آزالیا انتخاب کنند و با آنها به رقابت بپردازند.

دکتر ماریو با قرص های رنگی

Mario Tennis یک بازی است که در سال 2001 منتشر شد و شبیه به ماریو گلف است و بازیکنان را به مسابقات هیجان انگیز تنیس می برد. به جای تمرکز بر روی قدرت، بازی بر روی گیم پلی تمرکز می کند و بازیکنان را به چالش می کشد تا در حالت داستانی Mario Tour سطح بالاتری داشته باشند.

نینتندو بازی‌های Game Boy و Game Boy Color را به عنوان بخشی از اشتراک استاندارد سرویس Switch Online در دسترس مشترکین قرار می‌دهد. هزینه اشتراک سه ماهه، شش ماهه و یک ساله این سرویس به ترتیب 4، 8 و 20 دلار است.

بخوانید  ایکس باکس انتشار نسخه های فیزیکی بازی ها را رد نمی کند

تحریریه مجله بازی یک گیمر