در بازی های انحصاری Nintendo Switch در روز ماریو صرفه جویی زیادی کنید

به مناسبت جشن روز ماریو، خرده‌فروشان بزرگ برای مجموعه‌ای از بازی‌های فیزیکی و دیجیتالی Nintendo Switch تخفیف‌هایی ارائه می‌کنند. البته همه بازی‌های فروخته شده دارای ماریو و دوستانش از پادشاهی قارچ هستند، به این معنی که می‌توانید برخی از بهترین بازی‌های انحصاری سوییچ را با قیمت‌هایی که فقط چند بار در سال ظاهر می‌شوند، دریافت کنید. جای تعجب نیست که تخفیف های بازی های دیجیتال بیشتر از بازی های فیزیکی است. همچنین شایان ذکر است که اگر بازی‌های دیجیتال را از خرده‌فروشی‌های بزرگ بخرید و نه از فروشگاه الکترونیکی، امتیاز طلا را به جای قیمت فروش، به قیمت فهرست دریافت خواهید کرد. اما ابتدا، بیایید به پیشنهادات بازی فیزیکی نگاه کنیم.

معاملات بازی Mario Day Nintendo Switch

معاملات فقط امروز با بهترین خرید (10 مارس)

از 10 تا 16 مارس موجود است

  • Mario Kart 8 Deluxe — 40 دلار (60 دلار)
  • پارتی سوپر ماریو — 40 دلار (60 دلار)
  • Super Mario Maker 2 – 40 دلار (60 دلار)
  • Mario Golf: Super Rush — 40 دلار (60 دلار)
  • عمارت لوئیجی 3 — 40 دلار (60 دلار)
  • Mario Tennis Aces — 40 دلار (60 دلار)
  • Mario + Rabbids: Sparks of Hope — 20 دلار (40 دلار)

همه پیشنهادات بازی فیزیکی را در:


ماریو گلف سوپر راش
ماریو گلف سوپر راش

بین ارائه‌های بازی‌های فیزیکی و دیجیتالی همپوشانی وجود دارد، اما تفاوت‌هایی نیز وجود دارد. به عنوان مثال، Super Mario Maker 2 و Super Mario Party در قالب فیزیکی به فروش می‌رسند، در حالی که Mario Party Superstars و Yoshi's Crafted World در بخش دیجیتالی عرضه می‌شوند.

تمام پیشنهادات بازی دیجیتال را کشف کنید

Luigi's Mansion 3 که با قیمت 40 دلار به فروش می رسد، یکی از بهترین بازی های اکشن/ماجراجویی در سوییچ است – و حتی اگر دو بازی اول را بازی نکرده باشید، می توانید داستان عجیب و غریب آن را بدون مشکل دنبال کنید. برای محتوای بیشتر، می‌توانید باندل Luigi's Mansion 3 + Multiplayer DLC را با قیمت 47 دلار (70 دلار) خریداری کنید. این DLC محتوای جایزه اضافه می کند، از جمله حالت برج چند نفره برای حداکثر هشت بازیکن، SccareScraper دوبله، و لباس های درون بازی.

بخوانید  رئیس پلی‌استیشن به یاد می‌آورد که در میان راه‌اندازی همه‌گیر PS5 با سر در دستانش نشسته بود.

دیگر معاملات قابل توجه عبارتند از Mario Party Superstars با قیمت 40 دلار (60 دلار)، Mario & Sonic در بازی های المپیک 2020 توکیو به قیمت 24 دلار (60 دلار) و Yoshi's Crafted World به قیمت 40 دلار (60 دلار). اگر شما یکی از معدود دارندگان سوییچ هستید که Mario Kart 8 Deluxe را ندارید، قیمت آن نیز فقط 40 دلار است (از 60 دلار). برای لذت‌های بیشتر، به Mario Kart 8 Deluxe + Booster Course Pass با قیمت 65 دلار (85 دلار) مراجعه کنید تا به 48 آهنگ جایزه عظیم از داستان Mario Kart دسترسی داشته باشید. اگر Mario Kart 8 Deluxe بازی می کنید، Booster Course Pass عملا ضروری است، فقط به این دلیل که دو برابر تعداد کل آهنگ ها

در اینجا نگاهی به تمام معاملات بازی دیجیتال Mario Day در آمازون و Best Buy داریم.

بهترین معاملات بازی دیجیتال سوییچ در آمازون

بهترین معاملات بازی دیجیتال سوییچ در Best Buy

تحریریه مجله بازی یک گیمر