تحلیل ویدیویی سریال بتر کال ساول | فصل آخر

حال که مدتی است از پایان سریال Better Call Saul‌ می‌گذرد، شاید بهتر بتوان نگاهی کامل به دنیای سریال داشت و به تحلیل پایان بندی آن پرداخت. در این برنامه به گفتگو درباره قسمت پایانی، شباهت‌ و تفاوت‌های سریال بتر کال ساول و بریکینگ بد، جمع بندی روند تغییرات هریک از کاراکتر‌ها و همچنین بررسی صحت پیش‌بینی‌هایی که در لایو‌های هفتگی اینستاگرام یک گیمر درباره سریال داشتیم، پرداخته‌ایم. امیدوارم که از تماشای این برنامه لذت ببرید.

اسپانسر برنامه، فروشگاه اینترنتی فانتازیو است که تی‌شرت‌ها و ماگ‌هایی با طرح سریال بتر کال ساول برای ما تهیه کرده است. این فروشگاه، برای ۱۰۰ نفر اول از مخاطبانی که این برنامه را تماشا می‌کنند، کد تخفیف ۱۵ درصدی برای خرید محصولات متنوع در نظر گرفته است.

شما می‌توانید با وارد کردن کد تخفیفی که در برنامه اعلام می‌شود، در سایت فانتازیو، تخفیف ۱۵ درصدی برای خرید محصولات دریافت کنید. مدت اعتبار این کد تا تاریخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ است.

در این برنامه به جمع بندی کامل سریال بهتره با ساول تماس بگیری پرداخته‌ایم. از بررسی پایان بندی سریال تا شباهت‌هایش با سریال بریکینگ بد. همراه یک گیمر باشید.

لطفا برای حمایت از یک گیمر در یوتیوب تماشا کنید



منبع