تایید ساخت فصل سوم انیمیشن Primal

انیمیشن Primal یک مجموعه انیمیشنی بسیار خشن برای بزرگسالان است که داستان مردی و دایناسورش را دنبال می کند که در تلاش برای زنده ماندن در دنیای خشن و مرگبار خود هستند. موجودات دنیای اولیه عمدتاً هیولاهای ترسناک و بسیار خشن هستند که به روش های وحشیانه ای می کشند. آرون لاپلانت بازیگر اصلی این انیمیشن پریمال است که صداپیشگی شخصیت اسپیر را بر عهده دارد و نیش نام دایناسور او است که یک دایناسور تیرانوسوری با جثه متوسط ​​است.

لتیسیا ایدو در نقش میرا، جیکوب دادمن در نقش چارلز و جرمی کراچلی در نقش دارلینگتون دیگر صداپیشگان انیمیشن Primal هستند. به گزارش شبکه Edalt Sweim، انیمیشن Primal در حال حاضر یکی از 6 سریال پربیننده تاریخ شبکه استریم مکس در آمریکا و دومین برنامه پربیننده خارج از ایالات متحده است. در هر صورت اطلاعاتی در مورد زمان بندی و زمان تقریبی فصل سوم انیمیشن Primal منتشر نشده است.

شبکه عدالت ما بالاخره گسترش پیدا کرد انیمیشن Primal ساخته گندی تارتاکوفسکی برای فصل سوم اعلام کرد که تولید فصل جدید این انیمیشن آغاز شده است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن Primal برای یک فصل دیگر بازخواهد گشت. شبکه عدالت سوئیم بالاخره به طور رسمی از تمدید انیمیشن Primal برای فصل سوم خبر داد. به گزارش این شبکه، تولید فصل سوم این مجموعه انیمیشنی فوق العاده هم اکنون آغاز شده و ادامه دارد. جندی تارتاکوفسکیخالق و تهیه کننده آثاری مانند جنگ ستارگان: سریال جنگ های کلون، آزمایشگاه دکستر: سری سفر ایگو و سری جک سامورایی، کارگردانی انیمیشن Primal را بر عهده دارد که برای ساخت و کارگردانی فصل سوم انیمیشن Primal بازگشته است.

بخوانید  تریلر جدید Street Fighter 6 گیم پلی بازی Ed را نشان می دهد
تحریریه مجله بازی یک گیمر