تریلر جدید Street Fighter 6 گیم پلی بازی Ed را نشان می دهد

کپکام تریلر جدیدی از بازی Ed in Street Fighter 6 منتشر کرده است.

در جریان IGN Fan Fest، کپکام تریلر و جزئیات جدیدی درباره اد، جدیدترین شخصیت در بسته الحاقی Street Fighter 6 منتشر کرد. تاکایوکی ناکایاما، مدیر و شوهی ماتسوموسازنده بازی در این ارائه است تا تغییرات اعمال شده در نسخه پنجم بازی و تفاوت های اد را بیان کند. بعدا می توانید این تریلر را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

ناکایاما می گوید که قد اد کمی کوچکتر از نسخه پنجم است: “از نظر ظاهر اد، طراحی او در Street Fighter 5 کمی عضلانی تر و بزرگتر از چیزی بود که در نظر داشتند.” در Street Fighter. 6 ما موفق شده ایم آن را کمی کوچکتر کنیم.

جالب اینجاست که نحوه مبارزه این شخصیت در نسخه پنجم پیشروی سبک کنترل مدرن در SF6 است. در نسخه جدید، تمام دکمه‌های او روی مشت زدن متمرکز شده‌اند: «زمانی که توسعه‌دهندگان روی Street Fighter 5 کار می‌کردند، آزمایش کردند و Ed اولین نسخه از کنترل‌های مدرن برای نسخه ششم است. البته لیست حرکت او به‌روزرسانی شده است و این یک بازسازی کامل از تجربه SF5 نیست. “ما تغییرات و به روز رسانی هایی ایجاد کرده ایم تا کنترل های مدرن را در نسخه جدید سرگرم کننده و راحت کنیم.”

ناکایاما ادامه داد: اد با سبک بوکس خود در مبارزات نزدیک قوی است و ترکیبات زیادی دارد. برخلاف حرکاتش در Street Fighter 5، اد دیگر لگد نمی زند بلکه مشت می زند. ضربات او به فلیکر جابز با دسترسی مناسب تبدیل شده است. بنابراین او نه تنها در نبردهای نزدیک قوی است، بلکه در حملات میان برد نیز عملکرد خوبی دارد. طبیعتا بهترین عملکرد او زمانی است که به شخصیت مقابل نزدیک باشد و کمبوهای خاص زیادی داشته باشد. “ما توصیه می کنیم تهاجمی باشید.”

بخوانید  اکتیویژن بلیزارد و نت ایز پس از اینکه بابی کوتیک احساس "تهدید" کرد، جدا شدند - گزارش

همراه با اد، مرحله جدیدی به نام آزمایشگاه خراب در راه است. گویا این مرحله برگشته است. بیستون، شرور اصلی سریال و رهبر شادالو اشاره می کند. ناکایاما بازگشت خود را تایید نکرده است، اما او در مورد کلاه معروف Bison صحبت کرد: “اگر به صندلی در وسط نگاه کنید، چیزی قرمز وجود دارد. “من فکر می کنم ممکن است چیز مهمی باشد.”

اد فردا 8 مارس (27 فوریه) به Street Fighter 6 اضافه خواهد شد. این بازی هم اکنون بر روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، سری ایکس باکس در دسترس است

تحریریه مجله بازی یک گیمر