تاریخ پخش فصل 11 Rocket League اعلام شد

اما لوازم آرایشی تنها چیزی نیست که فصل 11 ارائه می کند – یک عرصه کاملاً جدید نیز در این فصل به بازی می آید. Estadio Vida Arena جدیدترین افزوده شده به مجموعه منحصربفرد عرصه‌های بازی است. استادیو ویدا که شبیه محله‌های مسکونی آمریکای لاتین طراحی شده است، پس‌زمینه‌ای رنگارنگ – به‌علاوه پیچش‌های فراوان – برای بازیکنان فراهم می‌کند که می‌توانند در حالی که به سوی پیروزی مسابقه می‌دهند، حرکت کنند.

Rocket Pass جدید Season 11 دارای نیسان سیلویا (S13) هیبریدی هیت باکس است و مملو از لوازم آرایشی برای این وسیله نقلیه خاص و دیگران است (همچنین اقلام آرایشی جهانی که بازیکنان می توانند در هر کجا که بخواهند استفاده کنند). نیسان سیلویا RLE نیز در Season 11 Rocket Pass گنجانده شده است.

فصل 10 پاداش رقابتی زمانی که فصل جدید پخش می‌شود، در دسترس خواهد بود، بنابراین بازیکنانی که فصل گذشته در رده‌های رقابتی بازی با سرعت زیادی راه خود را طی کردند، قطعاً می‌خواهند آنها را انتخاب کنند. رویداد سالانه Birthday Ball با زمان محدود نیز در حال انجام است و اطلاعات بیشتری در مورد جشن‌های امسال در اواخر فصل منتشر خواهد شد که هشتمین سالگرد بازی کمی نزدیک‌تر است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Rocket League فصل 11 در تاریخ 7 ژوئن در ساعت 8 صبح به وقت PT / 11 صبح به وقت شرقی، پس از به روز رسانی بازی که برای دانلود در 6 ژوئن در ساعت 4 بعد از ظهر PT / 7 بعد از ظهر به وقت شرقی در دسترس خواهد بود، پخش خواهد شد. اطلاعات بیشتر در مورد فصل جدید را می توانید در رسمی پیدا کنید پست وبلاگ فصل 11 لیگ موشکی.

بخوانید  شرکت Real Trucking برای کمک به استخدام کارمندان، بیلبوردهایی را در American Truck Simulator خریداری می کند

فصل 11 Rocket League تنها دو روز دیگر باقی مانده است و فصل جدید قرار است از 7 ژوئن آغاز شود. این اعلامیه در کنار انتشار یک تریلر جدید و شیک از گیم‌پلی منتشر شد که نگاهی بهتر به تمام ویژگی‌های جدیدی که در این فصل به بازی راه یافته‌اند را ارائه می‌دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر