تاریخ انتشار کامل Final Fantasy XIV در کنار نسخه های رایگان Game Pass تایید شد

Final Fantasy XIV در ۲۱ مارس پس از یک دوره بتا طولانی برای Xbox Series X|S عرضه می‌شود. اسکوئر انیکس تریلر جدیدی از بازی محبوب MMORPG را در جریان Xbox Partner Presents به نمایش گذاشت، از جمله تیزری که دارندگان Xbox Game Pass از جوایز اضافی برخوردار خواهند شد.

از 21 مارس تا 19 آوریل، می‌توانید نسخه Starter Edition را با مزایای Game Pass Ultimate دریافت کنید. این نسخه شامل بازی پایه و همچنین دو الحاقیه اول آن Heavensward و Stormblood است. در حالی که منتظر انتشار هستیم، نسخه بتا هنوز برای آزمایش بازی در دسترس است.

در حال پخش: FINAL FANTASY XIV آنلاین – داستانی متحول کننده زندگی در انتظار | بررسی اجمالی شریک Xbox

Final Fantasy XIV یک داستان موفقیت آمیز برای Square Enix در ده سال گذشته بوده است. در حالی که بازی در ابتدا در سال 2010 منتشر شد، استقبال تا حد زیادی منفی بود و اسکوئر انیکس انتقادات را جدی گرفت. او خود را به یک نسخه کاملاً بازسازی شده متصل کرد که آن را A Realm Reborn نامید و در سال 2013 مجدداً عرضه کرد. این نسخه اصلاح شده بازی به عنوان یک پیشرفت بزرگ مورد ستایش قرار گرفت و از آن زمان تاکنون طرفداران ثابتی در پلتفرم های رایانه شخصی و پلی استیشن به دست آورده است. علاوه بر Heavensward و Stormblood، FFXIV تا به حال دو الحاق دیگر به نام‌های Shadowbringers و Endwalker دریافت کرده است.

اما حتی با ادامه موفقیت، طرفداران و طرفداران بالقوه از نبود نسخه قابل توجه Xbox ابراز تاسف کردند. اسکوئر انیکس این موضوع را به ملاحظات تجاری در سال 2015 نسبت داد و بعداً در سال 2019 پیشنهاد کرد که این موضوع به موضع دارندگان پلتفرم در مورد کراس پلی مربوط می شود. رئیس ایکس باکس، فیل اسپنسر، در اواخر همان سال به این نگرانی پرداخت و قول داد که این بازی برای ایکس باکس وان بیاید. اما این تقریباً پنج سال پیش بود، که باعث می‌شود این Xbox Series X|S برای مدت طولانی عرضه شود.

بخوانید  تاد هاوارد می‌گوید، علی‌رغم سوالات طرفداران، نمایش Fallout Canon است

یک نسخه الحاقی دیگر، Dawntrail، قرار است تابستان امسال منتشر شود. این گسترش شما را به یک مکان گرمسیری می برد، جایی که به اجرای مراسم جانشینی برای انتخاب حاکم جدید تورال کمک خواهید کرد. همچنین افزایش سطح سقف، مشاغل جدید، تجهیزات، دستور العمل ها و البته سیاه چال ها را معرفی می کند. یک پچ 7.0 همراه با توسعه شامل گرافیک بهبود یافته برای همه بازیکنان خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر، همه بزرگ‌ترین اعلان‌ها و افشاگری‌ها را در فید Xbox Partners بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر