تاریخ انتشار بازی The Day Before دوباره به پاییز سال آینده به تعویق افتاده است

سازندگان این بازی اعلام کردند که از چنین چیزی بی اطلاع بوده و به تازگی آن را کشف کرده اند. با وجود تاخیر در انتشار Fntastic، سازندگان The Day Before به مخاطبان خود اطمینان داده اند که 100% روی این بازی تمرکز کرده اند و تجربه ای عالی را برای گیمرها فراهم می کنند.

The Day Before قرار بود در ماه ژوئن برای PC، Xbox Series X | Xbox Series S و PlayStation عرضه خواهند شد. اما بعداً این تاریخ به ماه مارس منتقل شد تا تیم سازنده بازی فرصتی برای تغییر به موتور گرافیکی Unreal Engine 5 داشته باشد.

شخصیت اصلی بازی آخرالزمانی The Day Before

توسعه دهندگان استودیو Fntastic قرار بود به زودی یک ویدیوی دقیق از گیم پلی بازی The Day Before را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند، اما اکنون وکلای شرکت باید در مورد ثبت علامت تجاری بازی به توافق برسند. اخیراً انتشار بازی The Day Before تا نوامبر 2023 به تعویق افتاده است. آبان یا آذر 1402) به دلیل مشکلات مربوط به حقوق علامت تجاری بازی در توضیحات ارائه شده توسط این تیم آمده است:

درست قبل از انتشار، صفحه روز قبل از استیم به دلیل درخواست یک فرد مسدود شده است. همانطور که می دانید بازی ما در ژانویه 2021 و در زمان رونمایی از برند معرفی شد. روز قبل در دسترس بود. اما پس از معرفی بازی، فرد مذکور برای ثبت علامت تجاری بازی اقدام کرد روز قبل در ایالات متحده آمریکا ثبت شده است.»

استودیو Fntastic بار دیگر انتشار بازی The Day Before را به تعویق انداخت، این بار به دلیل اختلاف بر سر نام تجاری آن بازی.

بخوانید  ثبت بالاترین نمره یک بازی انحصاری PS5 در متاکریتیک توسط God of War Ragnarok